نیروهای متخصص در تمامی سطوح درمانی ارتقاء یابند

به گزارش گردشیا، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تامین اجتماعی خدمات خود را در استان گسترده تر کند.

نیروهای متخصص در تمامی سطوح درمانی ارتقاء یابند

احمدرضا دالوند در آیین تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان خدمت به مردم را از وظایف مهم دولت برشمرد و اظهار کرد: عمده ترین هدف مجموعه سازمان تامین اجتماعی حمایت از قشر ضعیف جامعه است.

وی با اشاره به ویروس کرونا که طی سال های اخیر زندگی مردم را با خطر و چالش جدی روبرو نموده است، اضافه نمود: این سازمان پا به پای دیگر مراکز درمانی در مبارزه و پیشگیری با این ویروس نامنحوس پرتلاش ظاهر شده است که جای تقدیر دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه کادر درمانی تامین اجتماعی در شهرهای استان به ویژه خرم آباد حضور پررنگی داشته است، گفت: انتظار می رود خدمات این مرکز در استان گسترده تر شده و نیروهای متخصص خود را در تمامی سطوح درمانی ارتقا دهد.

وی با اشاره به عقب افتادگی و ناهنجاری ها در زیرساخت های لرستان اشاره نمود و با بیان اینکه استان در حوزه زیرساخت درمانی نیز شرایط خوبی ندارد، اضافه نمود: در حوزه درمان فرایند عملیات اجرایی بیمارستان های خرم آباد، کوهدشت و دورود که بیش از یک سال است به علت نداشتن اعتبار کافی غیرفعال شده بود؛ پس از سفر رئیس جمهور محترم جمهور در یک بازه زمانی کوتاه مدت فعال شدند.

دالوند بیان نمود: انتظار می رود مجموعه سازمان تامین اجتماعی استان در جهت پیشبرد مسائل و مسائلی که در حوزه درمان وجود دارد، از ظرفیت خود برای حل مسائل و خدمات رسانی به مردم استفاده کند.

لازم به ذکر است در این مراسم از خدمات امین بهافرایند تقدیر و رامین منظمی مطلق به عنوان مدیر نو درمان تامین اجتماعی استان معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2162

به "نیروهای متخصص در تمامی سطوح درمانی ارتقاء یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای متخصص در تمامی سطوح درمانی ارتقاء یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید