نگاه ویژه مجلس به تخصیص منابع کافی برای بیمه سلامت

به گزارش گردشیا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، نسبت به رویکرد قوه مقننه به تخصیص منابع کافی برای بیمه سلامت تاکید نمود.

نگاه ویژه مجلس به تخصیص منابع کافی برای بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آی هینا، جبار کوچکی نژاد با اشاره به اینکه بیمه سلامت در شرایط سخت مالی جامعه یاری موثری در کاهش مسائل بهداشتی و درمانی است گفت: باید بتوان اقدامات لازم را درجهت تسهیل شرایط درمانی مردم انجام داد، این مساله احتیاجمند توجه ویژه به مسائل سازمان بیمه سلامت در بحث اعتبارات و منابع مورد احتیاج است.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق مجلس درزمان آنالیز لایحه بودجه راهکارهای لازم را برای اختصاص منابع به بیمه سلامت آنالیز خواهد نمود اضافه کرد: جهت دهی بودجه باید به سمت کاهش مسائل و آسیب های بخش های خدمات رسان دولت به ویژه حوزه بهداشت و درمان حرکت کند، دراینکه حوزه سلامت احتیاجمند اعتبارات بیشتری است شک و شبهه ای وجود ندارد که نمایندگان بدون تردید به این مساله توجه خواهند داشت.

وی با تاکید براینکه بیمه سلامت می تواند با دریافت منابع مناسب به کاهش مسائل اقشار آسیب پذیر جامعه یاری کند توضیح داد: بیمه سلامت نقش مهمی در حوزه درمان دارد، چرا که افراد بسیاری درروستاها از خدمات این سازمان استفاده می نمایند ، لذا باید تا جای ممکن به کاهش مسائل بیمه سلامت یاری کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1494

به "نگاه ویژه مجلس به تخصیص منابع کافی برای بیمه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ویژه مجلس به تخصیص منابع کافی برای بیمه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید