نمایش فیلم عمان برای بازیکنان ایران

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: ملی پوشان فوتبال و کادرفنی در سالن اجتماعات هتل سیتی سیزن، گزیده ای از آخرین دیدار عمان را تماشا کردند.

نمایش فیلم عمان برای بازیکنان ایران

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیش از ظهر امروز و به مدت 45 دقیقه سرمربی تیم ملی بررسی تمرینات و آخرین دیدار تیم ملی عمان را با فیلمی بیست دقیقه ای برای ملی پوشان نمایش داد.

تیم ملی عمان در گروه ب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با ژاپن، اردن، استرالیا و عراق همگروه است و در حال حاضر با 6 امتیاز و تفاضل گل 3- در صندلی چهارم واقع شده است و در آخرین دیدارش در استرالیا توانسته به نتیجه تساوی 2 بر 2 برسد.

جالب اینجاست که تیم ملی قطر که در گروه الف مسابقات با ایران همگروه است در حال حاضر مانند عمان در صندلی چهارم است و با 7 امتیاز تنها یک امتیاز از عمان بیشتر بوده و تفاضل گلش مانند عمان 3- است.

به بهانه برگزاری دیدار محبت آمیز با عمان پیش از ظهر امروز ملی پوشان و اعضای کادر فنی در محل سالن اجتماعات هتل سیتی سیزن گرد هم آمدند و سرمربی تیم ملی ضمن بیان نکاتی از تمرینات ملی پوشان در تهران و بیان نقاط ضعف و قوت تیم در تمرینات 20 دقیقه از فیلم دیدار استرالیا و عمان را برای ملی پوشان نمایش داد.

در این فیلم 20 دقیقه ای که با هدف آشنایی ملی پوشان با نقاط قوت و ضعف عمانی ها و ساختار آنها در خطوط مختلف دفاعی، میانی و حمله بود، صحنه های به ثمر رساندن و دریافت گل عمانی ها چند بار بازنگری شد و در حین تماشای فیلم، سرمربی تیم ملی نکات مهم را به بازیکنان یادآوری کرد.

تمرین تیم ملی امروز بعدازظهر ساعت 17:30 به وقت تهران است و دیدار عمان - ایران فردا ساعت 17:30 در مسقط برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 397

به "نمایش فیلم عمان برای بازیکنان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فیلم عمان برای بازیکنان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید