مسائل نهاده های دامی باید هر چه زودتر برطرف گردد

به گزارش گردشیا، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف گردد ، چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی راسخ است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

مسائل نهاده های دامی باید هر چه زودتر برطرف گردد

جلسه آنالیز توزیع نهاده های دامی امروز سه شنبه 10 اسفند ماه اسفند ماه با حضور درویشی فرماندار ورامین ، معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ، مدیر جهاد کشاورزی ورامین ، مدیران اتحادیه و تعاونی ها و فعالان این حوزه در اداره جهاد کشاورزی برگزار گردید.

مجید درویشی فرماندار ورامین در این جلسه اظهار کرد: تفکیک توزیع نهاده شهرستان های همجوار باید صورت بگیرد که در حوزه نظارت و پایش بتوانیم هر چه زودتر دست دلال را قطع نموده و نهاده دولتی به دامدار واقعی برسد.

وی اضافه نمود: در حوزه نهاده و توزیع آن مسائلی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف گردد چرا که اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی پایدار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

فرماندار ورامین با اشاره به کوشش های مجموعه فرمانداری در حمایت از دامداران خاطر نشان کرد: از ابتدا آغاز کار در فرمانداری ورامین پیگیر مسائل حوزه دامداران به خصوص در حوزه توزیع نهاده های دامی بوده ام و خواهم بود و تمام کوشش خود را برای احقاق حقوق تولیدکنندگان و دامداران دشت ورامین به کار برده ام.

درویشی یادآور شد: با آنالیز های اجرا شده و مستنداتی که وجود دارد متاسفانه تعاونی ها توزیع نهاده های دولتی را با عدالت انجام نمی دهند و شاهد آن هستیم که توزیع بیش از حد و یا خارج از شبکه صورت می گیرد که در این راستا اخطار هایی داده شده است چنانچه اصلاح نگردد با تعاونی های متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به عدم وجود نهاده با نرخ غیر دولتی اظهار کرد: هیچ نهاده غیر دولتی به کشور وارد نمی گردد ، اما متاسفانه شاهد فروش نهاده آزاد در شهرستان هستیم که سوال اینجاست این نهاده از کجا آمده است و متاسفانه پاسخ معین است و علت آن هم توزیع ناعادلانه نهاده های دامی و ورود آن به شبکه غیر مجاز و فروش به صورت آزاد است.

درویشی در سرانجام سخنان توضیح داد: با هماهنگی های به وجود آمده در معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با تشکیل کارگروهی ویژه ، حوزه توزیع نهاده به طور معین آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2149

به "مسائل نهاده های دامی باید هر چه زودتر برطرف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل نهاده های دامی باید هر چه زودتر برطرف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید