محمدرضا حیاتی و رضا رفیع به روستا پناهنده شدند

به گزارش گردشیا، خبرگزاری خبرنگاران- حیاتی (گویند خبر) و رفیع(طنزپرداز) با بیان این مطلب گفتند: این روزها از فضای شهر و آلودگی آن خسته شدیم و به روستا پناهنده شدیم چون که بیشتر از هر چیز در فضای روستا فرصت تنفس وجود دارد.

محمدرضا حیاتی و رضا رفیع به روستا پناهنده شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی روستا تی وی، این دو مجری و گوینده با سابقه صدا وسیما با اجرای اخبار طنز کشوری و روستایی در تلویزیون اینترنتی روستا تی وی سعی دارند تا با نگاهی متفاوت و طنزگونه به مسائل مهم کشور بپردازند.

در این بسته خبری که با عنوان حیاتی و مماتی و در روزهای سه شنبه به وسیله تلویزیون اینترنتی روستا تی وی منتشر می گردد سعی شده تا با رویکردی نو و فارغ از هر گونه نگاه سیاسی به پوشش اخبار جذاب و مهم کشور و روستاها در قالب طنز پرداخته گردد.

لازم به ذکر است؛ این شبکه تلویزیونی در کوشش است تا با کنار زدن محدودیت های زمانی و مکانی و با نگاهی نو؛ زیبایی های زندگی و آداب و رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، مالی و ... به تصویر در آورد.

توجه ویژه به مخاطبان به عنوان ذی نفعان اصلی، همکاری همه جانبه و حرفه ای با تولیدکنندگان و تهیه کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه سازی و ایده پردازی از اهداف جدی شبکه اینترنتی روستا TV است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1600

به "محمدرضا حیاتی و رضا رفیع به روستا پناهنده شدند" امتیاز دهید

2 کاربر به "محمدرضا حیاتی و رضا رفیع به روستا پناهنده شدند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا حیاتی و رضا رفیع به روستا پناهنده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید