مجیدی و فرصت انتقام از نکونام

به گزارش گردشیا، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و فولاد فردا در جدالی 6 امتیازی به مصاف هم می فرایند.

مجیدی و فرصت انتقام از نکونام

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب رقابت های هفته هفدهم، تیم های استقلال و فولاد خوزستان فردا به مصاف هم می فرایند. استقلال تهران پس از اینکه 16 هفته با محمود فکری ادامه داد، در نهایت با او قطع همکاری کرده و فرهاد مجیدی هدایت استقلال را در ادامه راه به عهده گرفت. در حال حاضر استقلال تهران از 16 دیدار خود 27 امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول حضور دارد.

در آن سو تیم فولاد از 16 دیدار خود 26 امتیاز کسب کرده و در رتبه چهارم جدول حضور دارد. این دیدار به نوعی شش امتیازی محسوب می گردد و در صورتی که فولادی ها پیروز به پیروزی مقابل استقلال شوند، آبی ها را در جدول پشت سر خواهند گذاشت. فولاد خوزستان در 5 دیدار اخیر خود شکست ناپذیر بوده و آخرین باخت آن ها به دیدار مقابل پرسپولیس بر می گردد.

فصل گذشته و در جریان پیروزی دو بر یک فولاد خوزستان مقابل استقلال، جدال دو کاپیتان سابق استقلال این بار در قامت سرمربی به اوج خود رسید. فولادی ها در اهواز دو بر یک استقلال را شکست دادند اما قضاوت سیدعلی جنجال های زیادی به همراه داشت. سیدعلی علی کریمی، مهره تاثیر گذار آبی ها را از زمین مسابقه اخراج کرد و این موضوع با اعتراض شدید استقلالی ها و در ادامه درگیری لفظی آن ها با داور و کادر فنی فولادی ها همراه بود.

فرهاد مجیدی در بازی رفت امسال روی نیمکت استقلال نبود. البته آن دیدار هم با درگیری محمود فکری و جواد نکونام همراه بود اما به هر حال جدال فردای دو تیم، برای جواد نکونام و فرهاد مجیدی اهمیت بالایی دارد. بهترین گلزن تقابل های دو تیم هم غلامرضا عنایتی است که پیروز شده 7 بار دروازه خوزستانی ها را باز کند. بهترین پیروزی هم متعلق به استقلال است. آبی ها فصل 1376/77 با هدایت ناصر حجازی فولاد خوزستان را با 5 گل در تهران بردند.

به نظر می رسد فرهاد مجیدی از کیفیت برخی بازیکنان استقلال رضایت نداشته است. فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال، دیروز در اولین جلسه تمرینی آبی پوشان شرکت کرد و به صورت رسمی سکان کار را برای ادامه فصل به دست گرفت. در این جلسه تمرینی 35 بازیکن حاضر بودند تا زیر نظر سرمربی جدید تیم آماده بازی هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان و شاگردان نکونام شوند؛ اما حضور تعداد زیاد بازیکنان باعث ناراحتی فرهاد مجیدی شده است.

فرهاد مجیدی که از شلوغی تمرین استقلال گله مند بود در این مورد به اعضای تیم گفته است کدام تیم لیگ فزونی با این تعداد بازیکن تمرین می کند؟ به همین دلیل دو بازیکن سابق نساجی که به تازگی راهی استقلال شده اند، نظر سرمربی استقلال را جلب نکردند و حسابی مورد انتقاد او قرار گرفته اند. به نظر می رسد کیفیت این بازیکنان مورد قبول فرهاد مجیدی نباشد. در کنار این دو بازیکن چند بازیکن تیم امید هم در تمرین بزرگسالان حاضر می شدند که سرمربی استقلال از آن ها خواست فعلا فقط در تمرین تیم امید شرکت کنند و در تمرین بزرگسالان حاضر نشوند.

در این فصل و در دوره محمود فکری، در یک دوره سه هفته ای از مربی بدنساز استفاده کردند و پس از آن دیگر مربی متخصص بدنسازی در تیم حضور نداشته که این مسئله هم از عوامل افت کیفی استقلال بود. در حال حاضر، به نظر می رسد استقلال دو جای خالی خود را با چهره هایی پر کند که مقبول طرفداران باشند و صدالبته به رشد کیفی تیم یاری کنند.

نکته جالب اینکه محمود فکری نیز در ابتدای حضور در استقلال و کمی بعد از شروع به سرعت چند تغییر در کادر خود داشت و در نهایت با نفراتی که همگی سابقه حضور در استقلال را داشتند، کار را شروع کرد اما آن تیم فنی هرگز نتوانستند رضایت طرفداران را جلب کنند و فکری همواره زیر این فشار بود که فرد جدیدی را به جمع نفرات خود اضافه کند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید صالح مصطفوی که کمی دیرتر از بقیه به جمع استقلالی ها اضافه شده، همان کسی است که طرفداران استقلال مقابل ورزشگاه راه آهن از فکری حضورش را در استقلال درخواست کردند و این درخواست با پاسخی عجیب از سوی فکری روبرو شد!

فرهاد مجیدی فردا و در بازی بسیار حساس مقابل فولا اولین گام را برای تثبیت خود بر روی نیمکت استقلال خواهد برداشت و بازی فردا برای او از همه جهات اهمیتی عجیب و غریب دارد. دستیاران مجیدی باید فردا مثل چند سرباز وفادار او را به سمت تمرکز فنی و اتخاذ تصمیمات بهتر در طول مسابقه یاری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1658

به "مجیدی و فرصت انتقام از نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی و فرصت انتقام از نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید