فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در اوکلاهامای آمریکا

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، همزمان با افزایش تعداد مسافران پروازهای داخلی در آمریکا به بالاترین مقدار خود از زمان شیوع ویروس کرونا، ورود یک مسافر متمرد به یک پرواز خطوط هوایی دلتا و اختلاف و درگیری وی با خدمه پرواز بر سر زدن ماسک حادثه آفرین شد.

فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در اوکلاهامای آمریکا

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که یک مرد مسافر در هواپیمای متعلق به خطوط هوایی دلتا که از لس آنجلس راهی آتلانتا بود به دو تن از خدمه پرواز حمله و تهدید کرد که هواپیما را سرنگون خواهد نمود. در پی آن، خدمه پرواز مجبور به فرود اضطراری در استان اوکلاهاما شدند.

طبق گزارشها دریافتی از سوی این خط هوایی و بعلاوه رسانه ها، این حادثه در جریان پرواز شماره 1730 دلتا در شامگاه آدینه رخ داد.

بنا بر این گزارش، خلبان پرواز برای مقابله با این مسافری که با خدمه پرواز درگیر شده و به طور مرتب اعلام می کرد که میخواهد هواپیما را سرنگون کند، از تمام مردان تنومند در این پرواز یاری خواست.

چندین نفر از جمله یک خلبان خارج از خدمت دست به کار شده و پس از درگیری خشونت آمیز با این مسافر، وی را مغلوب کردند.

هنوز انگیزه فرد مهاجم از این اقدام معین نشده است. بعلاوه هیچ خسارت اقتصادی یا جانی گزارش نشده است.

لازم به ذکر است که طبق داده های سازمان هوانوردی فدرال، طی امسال میلادی بروز حوادثی مشابه در پروازهای تجاری افزایش یافته است که بخشی از آن به علت بالا رفتن سطح استرس و بعلاوه سیاسی شدن موضوع زدن ماسک در اماکن عمومی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1848

به "فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در اوکلاهامای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در اوکلاهامای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید