شیائومی در 3 ماه 10 میلیون گوشی ردمی نوت 8 فروخت

به گزارش گردشیا، شیائومی رسماً از تاریخ 29 آگوست(هفتم شهریور ماه) ترکیب رسمی ردمی نوت 8 را وارد بازار کرد و بلافاصله پس از آن نیز ردمی نوت 8 پرو را آماده فروش کرد. اکنون تنها سه ماه بعد از این تاریخ، فراوری کننده چینی مذکور حدود 10 میلیون دستگاه در سراسر دنیا فروخت.

شیائومی در 3 ماه 10 میلیون گوشی ردمی نوت 8 فروخت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت برای تجلیل از موفقیت های گسترده فروش گوشی ردمی نوت 8 خود در وبسایت رسمی شرکت تخفیف هایی ارائه نموده است. البته این تخفیف ها صرفا به گزینه رم 126 و 6 گیگابایتی مرتبط است و آن هم صرفا برای خریداران داخلی یعنی چینی ها.

شاید تصور کنید این فروش نسبت به دیگر برندها و حتی برندهای چینی مثل هواوی چندان چشمگیر نیست اما این رکورد در مقایسه با دیگر گوشی های این برند چینی مثل ردمی نوت 7 بسیار چشمگیر است. افزون بر اینها شرکت مذکور هر روز و به مدت سه ماه ، حدود 110 هزار گوشی به فروش رساند.

شیائومی با بیان این نقطه عطف، اعلام نموده که روی برنامه های خود برای ارائه گوشی ردمی K30 متمرکز شده است. ما انتظار داریم گوشی شیائومی نخستین دستگاه 5G این برند به شکل تمام صفحه و طراحی پانچ حفره دار با دوربین دوتایی باشد و احتمالاً گزینه های شارژ سریع نیز دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 710

به "شیائومی در 3 ماه 10 میلیون گوشی ردمی نوت 8 فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی در 3 ماه 10 میلیون گوشی ردمی نوت 8 فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید