شعار پرسپولیس این است: مثل یک گلادیاتور کار کن؛ مثل یک پادشاه زندگی کن

به گزارش گردشیا، تهران (پانا) - مربی پرسپولیس می گویدشعار ما در پرسپولیس کارکردن است، کار کردن و کار کردن و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

شعار پرسپولیس این است: مثل یک گلادیاتور کار کن؛ مثل یک پادشاه زندگی کن

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در حالی پیروز شد تیم تراکتور را درخانه با نتیجه 2 بر یک شکست دهد که چند فرصت خوب را نیز از دست داد. شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه فرایند خوب خود توانستند تراکتور با انگیزه را شکست داده و خودشان را به یک امتیازی صدر جدول لیگ برسانند. در همین ارتباط بد ندیدیم با حمید مطهری مربی خوش فکر و خوش صحبت پرسپولیس گفت وگویی انجام دهیم.

با این پیروزی یک قدم دیگر به صدر جدول نزدیک شدید و به یک امتیازی استقلال رسیدید. خیلی ها معتقدند قهرمان این فصل از بین استقلال و پرسپولیس معین خواهد شد؟

ببینید لیگ یک مارتن نفسگیر است. هنوز 17 هفته به جای مانده است و به شما می گویم دقیقا 51 امتیاز دیگر به جای مانده است. باز هم تأکید می کنم 51 امتیاز! بنابراین از الان نمی توان تیمی را قهرمان یا تیمی را دور از کسب این عنوان قلمداد کرد چون پشت این حرف ها هیچ منطق و اساسی نیست. ما فریب این صحبت ها را در فصول گذشته نخوردیم و این فصل هم نخواهیم خورد. بازی به بازی جلو می رویم و با تمام وجود بازی می کنیم تا به هدف عالی خود برسیم.

تراکتور تبریز را چطور دیدید؟

قبل از بازی هم به بچه ها گفته بودیم در این مسابقه به جدول نگاه نکنید چون این بازی فرق دارد. تراکتور بسیار فراتر از انتظار و بهتر از 12 هفته گذشته بازی کرد و حتی ما را هم سورپرایز کرد. اگر تراکتور از اول فصل به این شکل بازی می کرد الان جزو 6 تیم بالای جدول بود. بسیار با انگیزه و برنامه جلوی ما ظاهر شد اما ...

استقلال در اراک امتیاز از دست داد اما سپاهان توانست پدیده را شکست دهد. شما در بازی با تراکتور نیم نگاهی به این دو تیم داشتید؟

تفاوت تیم های قهرمان با بقیه تیم ها در این است که توجه خودش را معطوف این نمی نماید که فلان تیم چند امتیاز از دست داده یا چه نتیجه ای گرفته است بلکه تمرکز روی این موضوع است که ما چه نموده ایم؟ اینکه ما باید حریفان را ببریم و به فکر نتایج استقلال، سپاهان و ... نداشته باشیم.

شاید یکی از سئوالات خبرنگاران یا حتی طرفداران در مورد مهدی عبدی باشد. مهاجم جوان، جویای نام و گلزنی که در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد. به راستی چرا؟

من عادت ندارم خیلی درخصوص یک بازیکن صحبت کنم اما مهدی عبدی مهاجم جوان و خوبی است. اگر در تیم ما پشت سر عیسی، مهدی ترابی و یا عالیشاه و وحید امیری باشید و زیاد بازی نکنید، نشانه بد بودن شما نیست. مهدی عبدی در یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا بازی می نماید و خودش هم می داند فرصت به او می رسد. باید ازهمین فرصت ها استفاده کند و مطمئن باشید ما مربیان برترین شرایط را برای او می خواهیم.

سید جلال حسینی مصدوم شد؟

یک مقداری احساس درد داشت اما جدی نیست و انشالله سید جلال با قدرت درتمرینات و بازی های تیم شرکت می نماید. او یکی از لیدرها و ستون تیم ماست.

راستی مصاحبه ای در واکنش به صحبت های اخیر مهدی دادرس عضو کمیته استیناف داشتید و گفتید وقتی دادرس فوتبال ما این حرف ها را می زند وای به حال فوتبال!

آقای دادرس از مدیران با سابقه فوتبال ماست. من نمی خواستم صحبتی دراین رابطه داشته باشم اما یکی از دوستان همکار شما در این رابطه و صحبت های عضو کمیته استیناف پرسید. به نظرم آقای دادرس ادبیات بهتری می توانست در مورد پرسپولیس به کار ببرد. واژه هایی مثل شنگول و ... زیبنده جایگاه حقوقی او نبود. به هرحال امیدواریم کمیته استیناف هرچه زودتر تکلیف پفراینده گل گهر سیرجان را تعیین کند. به هرحال تصمیم کمیته انضباطی جدول لیگ برتر را دچار تغییر نموده و بهتر است تکلیف هرچه زودتر معلوم گردد.

یکسری صحبت ها درمورد خریدهای نیم فصل به گوش می رسد. یحیی گل محمدی هم تکذیب می نماید درحالی که گفته می گردد مذاکرات آغاز شده است؟

به صراحت به شما می گویم که ما هنوز هیچ مذاکره ای با هیچ بازیکنی نداشتیم. عقلانی هم نیست وقتی چند هفته تا سرانجام نیم فصل اول مانده بخواهیم برای تیم حاشیه درست کنیم یا اینکه مذاکره ای داشته باشیم.

پس این صحبت هایی که مطرح می گردد چیست؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی است حدس های زیادی انجام گردد. این موضوع مربوط به امروز و دیروز هم نیست اما قاطعانه به شما می گویم که هنوز نه لیستی تهیه کردیم و نه با بازیکنی صحبتی داشته ایم.

پرسپولیس آغاز خوبی درلیگ بیست و یکم نداشت اما هرچه گذشت بهترو هماهنگ تر شدید. دراین رابطه صحبتی ندارید؟

من همان زمان هم گفتم که لطفا از شرایط پرسپولیس به عنوان بحران نام نبرید. ما می دانستیم قرار است چه کار کنیم و به کجا برسیم اما بعضی ها با کلید واژه بحران سراغ پرسپولیس آمدند. تیم ما چند تغییر مهم داشت و 3 بازیکن اصلی و کلیدی تیم رفته بودند. نفرات تازهی به تیم اضافه شدند و هماهنگی تیم درفصل تازه احتیاج به زمان داشت. باید کار می کردیم تا ثابت کنیم شرایط بحرانی نداریم و حالا خوشحالم که شما و کارشناسان ازاین پرسپولیس تعریف و تمجید می نمایند. دراین رابطه یک ضرب المثلی بزنم که شاید حکایت قهرمانی های سال های اخیر پرسپولیس باشد؛ مثل یک گلادیاتور کار کن و مثل یک پادشاه زندگی کن! شعار ما در پرسپولیس کارکردن است، کار کردن و کار کردن و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2102

به "شعار پرسپولیس این است: مثل یک گلادیاتور کار کن؛ مثل یک پادشاه زندگی کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار پرسپولیس این است: مثل یک گلادیاتور کار کن؛ مثل یک پادشاه زندگی کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید