شارجه با ترکیبی متفاوت به مصاف تراکتور می رود

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، عبدالعزیز العنبری عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور با شارجه گفت: تیم ما در مسابقات آسیایی سال جاری شرایط خوبی داشت و بازیکنان کوشش کردند و پیروز شدیم به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنیم.

شارجه با ترکیبی متفاوت به مصاف تراکتور می رود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه فردا نیز باید به مصاف تیم خوب تراکتور برویم، ادامه داد: تیم ما مقابل تراکتور به خاطر دادن فرصت بازی به سایر بازیکنان، نسبت به ملاقاتهای گذشته تغییرات زیادی دارد.

سرمربی شارجه امارات همچنین در مورد مرحله گروهی این مسابقات گفت: ما با کسب پیروزی های کلیدی و نتایج مثبت متوالی در گروهمان اول شدیم و بهره های زیادی کسب کردیم.

وی همچنین اضافه نمود: همچنین ما در مرحله گروهی به هدف مدیریت باشگاه برای صعود به مرحله بعدی دست پیدا کردیم و سیستم تیمی منجسم بین بازیکنان ذخیره و اصلی نیز ایجاد شد.

ملاقات دو تیم تراکتور و شارجه امارات در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا از ساعت 22:30 فردا پنج شنبه در شهر شارجه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1741

به "شارجه با ترکیبی متفاوت به مصاف تراکتور می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارجه با ترکیبی متفاوت به مصاف تراکتور می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید