سامان قدوس: بازی خوبی مقابل ویتنام به نمایش گذاشتیم، باید انتقام شکست از عراق را بگیریم

به گزارش گردشیا، سامان قدوس، هافبک نفوذی تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید تیم ملی به دنبال دریافت انتقام از عراق است.

سامان قدوس: بازی خوبی مقابل ویتنام به نمایش گذاشتیم، باید انتقام شکست از عراق را بگیریم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات سامان قدوس در پی رجحان 2 بر صفر بعدازظهر امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام در هفته دوم از مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 که صعود شاگردان کی روش به دور بعد را قطعی کرد، در مورد دادن پاس گل اول به سردار آزمون گفت: برای من دادن پاس یا زدن گل مهم نیست، مهم یاری به تیم برای کسب پیروزی است. امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بابت کسب این پیروزی خوشحالم هستم.

هافبک نفوذی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی روز چهارشنبه با عراق در هفته پایانی جام هفدهم گفت: با شما موافق هستم، عراق تیم قدرتمندی دارد، ولی ما باید انتقام شکست دور قبل مسابقات را از آنها بگیریم. بی صبرانه منتظر این بازی هستم، هرچند بازی دشواری خواهد شد، اما می دانم که استادیوم در آن بازی مملو از تماشاگر خواهد شد و ایرانی های داخل و خارج از کشور نیز از ما حمایت خواهند کرد.

قدوس در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید در این دوره به عنوان قهرمانی آسیا برسید، گفت: به امید خدا، هرچند باید بگویم که این تورنمنت خیلی خیلی دشواری است که تیم های بزرگ زیادی در آن حضور دارند، اما ما تمام کوشش مان را به کار خواهیم بست تا در هر بازی به پیروزی برسیم. خیلی به دوردست نگاه نمی کنیم و توجه خودمان را روی بازی بعدی گذاشته ایم. بازی بعدی مان هم مقابل عراق است که سخت است و سعی می کنیم بهترین بازی مان را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 526

به "سامان قدوس: بازی خوبی مقابل ویتنام به نمایش گذاشتیم، باید انتقام شکست از عراق را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس: بازی خوبی مقابل ویتنام به نمایش گذاشتیم، باید انتقام شکست از عراق را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید