کاهش آلودگی هوا از ساعات عصرگاهی، محدودیتی برای روز پنجشنبه نداریم

به گزارش گردشیا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه از ساعات عصرگاهی امروز اندازه آلودگی هوای مرکز رو به کاهش است، گفت: با توجه به استمرار این فرایند هیچ محدودیتی برای روز پنجشنبه نداریم.

کاهش آلودگی هوا از ساعات عصرگاهی، محدودیتی برای روز پنجشنبه نداریم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عابد ملکی با اشاره به اینکه اندازه آلودگی هوای مرکز رو به کاهش است عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی اندازه گردوغبار و حجم آلاینده ها رو به کاهش است و برای فردا (پنجشنبه) هیچ محدودیتی نداریم و فعالیت مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه ها همانند روال عادی است.

وی اضافه نمود: بعلاوه هیچ محدودیتی برای فردا (پنجشنبه) نداریم و فعالیت ورزشی از جمله برگزاری مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران با توجه به لغو ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده مشهد که قرار بود امشب برگزار گردد نیز گفت: در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که روز گذشته برگزار گردید تصمیم گرفته شد که برای چهارشنبه هرگونه فعالیت ورزشی در فضای باز برگزار نگردد، اما برای روز پنج شنبه برگزاری این مسابقه بلامانع است.

وی اظهار داشت: هم اکنون میانگین شاخص کیفیت هوای تهران به 295 رسیده و تا خاتمه امشب این شرایط بهتر خواهد شد و به نظر می رسد از خاتمه امشب کیفیت هوا از شرایط ناسالم خارج گردد.

لازم به ذکر است سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از لغو سه بازی دیگر از جمله ملاقات تیم های پرسپولیس و شهر خودرو به علت آلودگی هوای مرکز اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2209

به "کاهش آلودگی هوا از ساعات عصرگاهی، محدودیتی برای روز پنجشنبه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش آلودگی هوا از ساعات عصرگاهی، محدودیتی برای روز پنجشنبه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید