سهمیه ویژه شکر و برنج به خراسان رضوی اختصاص می یابد

به گزارش گردشیا، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به موقعیت ویژه مالی خراسان رضوی، سهمیه برنج و شکر این استان مورد بازنگری قرار گرفته و سهمیه ویژه ای به آن اختصاص می یابد.

سهمیه ویژه شکر و برنج به خراسان رضوی اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدرضا کلامی عصر روز چهارشنبه در حاشیه نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: خراسان رضوی در زمره استان های برخوردار از واحدهای صنعتی عظیم است و سهم ویژه ای در فراوری صنایع غذایی دارد و باید تامین مواد اولیه مورد احتیاج این صنایع در استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مهمترین مواد اولیه صنایع غذایی خراسان رضوی، شکر است که مقرر شد به دلیل سهم بسیار زیاد این استان در حوزه صنف و صنعت مرتبط با فراوری مواد غذایی، سهمیه ویژه ای از شکر علاوه بر سهمیه استان های دیگر به خراسان رضوی اختصاص یابد.

وی گفت: از سوی دیگر خراسان رضوی به خاطر زائرپذیر بودن مصرف بیشتری از کالاهای اساسی به ویژه برنج دارد که برای تامین احتیاج این استان مقرر شد مقدار قابل توجهی به عنوان سهمیه برنج برای خراسان رضوی در نظر گرفته گردد تا با عرضه آن آرامش بازار استان حفظ گردد.

وی گفت: قیمت بیشتر کالاهای موجود در بازار خراسان رضوی از میانگین قیمت آنها در کشور کمتر است و توزیع کالا و نظارت بر آنها در این استان شرایط بهتری دارد. همچنین کارگروه تنظیم بازار استان از نظر عملکرد رتبه دوم را در بین کارگروه های تنظیم بازار کشور کسب نموده که قابل قدردانی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1255

به "سهمیه ویژه شکر و برنج به خراسان رضوی اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه ویژه شکر و برنج به خراسان رضوی اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید