سهرابیان: آرزو حکیمی قید المپیک را نزده است، مشکل قایق های خریداری شده از چین حل می گردد

به گزارش گردشیا، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: فدراسیون در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا مسئله قایق های رویینگ خریداری شده در چین را حل می نماید و در حال حاضر هم نصف هزینه ها پرداخت شده است.

سهرابیان: آرزو حکیمی قید المپیک را نزده است، مشکل قایق های خریداری شده از چین حل می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

علیرضا سهرابیان در مصاحبه با خبرنگاران درباره اینکه با حضور نمایندگان شرکت چینی در کره جنوبی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا 2019 تکلیف قایق هایی رویینگ خریداری شده توسط ایران تعیین می گردد یا خیر، اعلام کرد: نصف هزینه خرید قایق ها پرداخت شده و با یاری وزارت ورزش به امید خدا بقیه را هم پرداخت می کنیم و با حضور نمایندگان شرکت چینی در کره جنوبی مسئله قایق ها تمام می گردد. ان شاءالله قایق ها را بفرستند، به وسیله سیستم گمرکی آنها را ترخیص خواهیم کرد.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که آیا در ایران برای استفاده از قایق های شرکت چینی در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی مجبور به پرداخت اجاره شده است، توضیح داد: بله. اما ما تمام کوششمان را می کنیم که دوستان صحبت نمایند که یا اجاره پرداخت نکنیم و یا هزینه کمتری را بپردازیم. اگر شرکت چینی موافقت نکند در غیر این صورت مجبور به پرداخت مبلغ کامل هستیم که حدود 14 هزار دلار می گردد.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه برای اعزام تیم رویینگ به قهرمانی آسیا با مشکل اقتصادی روبرو بوده اند یا خیر، تاکید نمود: بله 100درصد. حامیان اقتصادی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یاری می نمایند تا تیم به مسابقات اعزام گردد و همه با دید دست به دست هم دهیم. در کره جنوبی، قرار است اجلاس آسیایی هم برگزار گردد و به دلیل مسائل اقتصادی که داریم شاید رفتن من کنسل گردد. در حال آنالیز هستم که اگر نرفتنم مسئله ای به وجود نیاورد و اجباری نباشد به کره جنوبی نروم.

او در خصوص انتظار خود از تیم رویینگ در قهرمانی آسیا گفت: من مطمئنم تمام ورزشکاران کوشش خود را می نمایند. مربیان دیدگاه خیلی خوبی دارند. ورزشکاران هم پشت فدراسیون هستند و من هم امید دارم نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا به دست می آید.

رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص رفتن آرزو حکیمی به کانادا و اینکه او قید المپیک را زده است یا خیر تاکید نمود: آرزو حکیمی از دوسال پیش به دنبال تحصیل در کانادا بود که قبل از مسابقات جهانی مجارستان کارش انجام شد و ما از او خواستیم با آرامش به مسابقات جهانی برود و البته تمام کوشش خود را هم کرد. پس از آن درخواست داد چند ماه به کانادا برود و البته آنجا تمریناتش را هم دادامه دهد.

او اضافه نمود: حکیمی به هیچ وجه قید المپیمک را نزده است. او تمرینات خود را آنجا ادامه می دهد و از مربی تیم ملی هم درخواست داشت در انتخابی نهایی تیم ملی شرکت کند که پذیرفته شد. من برای او در زندگی، تحصیل و تمریناتش آرزوی موفقیت دارم. حکیمی از شناسنامه های ورزش قایقرانی ایران است و دلش می خواهد برای دومین مرتبه هم به المپیک برود از این رو تمریناتش را دنبال خواهد نمود. هدیه کاظمی هم با توجه به مسائل شخصی درخواست داشت یک ماه مرخصی بگیرد که پذیرفته شد. البته او هم تمرینات خود را دارد اما نه در قالب اردو.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که شنیده شده عادل مجللی قرار است به لهستان برود، توضیح داد: عادل مجللی در ایران است و تمرینات خود را دنبال می نماید. البته من از کمیته ملی المپیک تقاضا نموده ام سه نفر بورسیه شوند و در کمپ های خارجی تمرینات خود را دنبال نمایند و برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده شوند. خیلی خوب است که این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 460

به "سهرابیان: آرزو حکیمی قید المپیک را نزده است، مشکل قایق های خریداری شده از چین حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: آرزو حکیمی قید المپیک را نزده است، مشکل قایق های خریداری شده از چین حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید