سفر 100 تاجر عمانی به ایران

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: یک مقام بلندپایه عمان بیان کرد: این هیأت بزودی به جزیره کیش سفر خواهد نمود تا فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه و راه های افزایش ارتباطات تجاری با ایران را آنالیز کند.

سفر 100 تاجر عمانی به ایران

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر خود نوشت:

هر خانواده می تواند 6 فرزند داشته باشد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به روند کاهش جمعیت کشور گفته است که هر خانواده ایرانی می تواند 6 فرزند داشته باشد.سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس با اشاره به اینکه کاهش سن ازدواج یکی از راهکارهای افزایش رشد جمعیت است، به ایسنا گفت: اگر ازدواج بموقع و حداقل در سن 18 سالگی صورت گیرد و نیز فاصله گذاری های دقیق بهداشتی میان فرزندان از یک تا دو سال باشد، یک خانواده به راحتی امکان داشتن شش فرزند را خواهد داشت.

مسئولان یارانه را پس می دهند

در ادامه اظهارنظرهای مختلف درباره هدفمندی یارانه ها، یک عضو هیأت رئیسه مجلس تأکید نموده مسئولانی که در دوره قبل حقوقشان مکفی بوده و در عین حال یارانه دریافت نموده اند باید این مبالغ را پس بدهند. سیدشریف حسینی به فارس گفت: هدفمندی یارانه ها در دوره قبل از راستا خود منحرف شد.

سفر 100 تاجر عمانی به ایران

هیأتی متشکل از 100 تاجر عمانی به ایران می آید.ایسنا به نقل از یک مقام بلندپایه عمان خاطرنشان کرد: این هیأت بزودی به جزیره کیش سفر خواهد نمود تا فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه و راه های افزایش ارتباطات تجاری با ایران را آنالیز کند.

ادعای یک امریکایی در خصوص موشک های بالستیک ایران

یک مقام ارشد امریکایی ضمن ابراز امیدواری درخصوص دستیابی ایران و گروه 1+5 به یک توافق نهایی مدعی شد فعالیت های موشکی ایران هنوز تهدیدی علیه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فرانک روز دستیار معاون وزیر خارجه امریکا در امور سیاست های دفاعی در حاشیه کنفرانس درخصوص فعالیت های موشکی و دفاع در ابوظبی، گفت: ما و شرکای خود در امارات متحده عربی و دیگر کشورهای حوزه خلیج (فارس) تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا با تهدیدات مبارزه کنیم. این مقام امریکایی همچنین ابراز امیدواری کرد که ایران و گروه 1+5 درخصوص اختلافات بر سر فعالیت های هسته ای ایران به یک توافق جامع نهایی دست پیدا خواهند کرد.

کوشش برای جلوگیری از اعدام ایرانیان در مالزی

شورای عالی ایرانیان خارج از کشور پیگیری هایی را برای اجرا نشدن احکام ایرانیان محکوم به اعدام در مالزی انجام داده است. مذاکراتی برای تقلیل حکم اعدام این افراد به حبس ابد در حال اجرا است. شورای عالی ایرانیان خارج از کشور همچنین موضوع 286 زندانی ایران در ترکمنستان را در دستور کار دارد و مذاکرات با مقامات این کشور در جریان است.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 452

به "سفر 100 تاجر عمانی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 100 تاجر عمانی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید