ستاره استقلال رسما از تمرین منع شد ، جدایی از جمع آبی ها با دستور نو!

به گزارش گردشیا، وینگر استقلال در جلسه اول تمرین غیبت داشت و ظاهرا علت این امر تصمیمی بود که باشگاه سانتا کلارا گرفته است.

ستاره استقلال رسما از تمرین منع شد ، جدایی از جمع آبی ها با دستور نو!

به گزارش خبرنگاران اولین جلسه تمرین استقلال برای فصل آینده در حالی عصر روز پنج شنبه زیر نظر جواد نکونام برگزار گردید که حاشیه های بسیار زیادی داشت و اتفاقات تلخ در آن اصلا کم نبود.

در این میان اما غیبت محمد محبی هم کاملا به چشم می خورد؛ بازیکنی که مسئولان باشگاه گفته اند مشکلش را برای فصل آینده مرتفع خواهند کرد اما در عمل هنوز اتفاقی رخ نداده است.

محبی در جلسه اول تمرین غیبت داشت و ظاهرا علت این امر تصمیمی بود که باشگاه سانتا کلارا گرفته. این باشگاه پرتغالی که در حال حاضر محمد محبی بازیکن آن ها محسوب می گردد، به او اجازه نداد تمرین کند چون هنوز تکلیف قراردادش معین نیست و طبیعی است که می ترسد بازیکنش در تمرینات استقلال دچار مصدومیت گردد.

البته یکی از مدیران باشگاه استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: واقعیت امر این است که طرفداران و خود ما خیلی دلمان می خواهد محبی در استقلال بماند اما باید بپذیریم او اگرچه همچنان استقلالی است، اما فعلا بازیکن استقلال نیست به همین دلیل نمی توانستیم مجبورش کنیم در تمرین استقلال حاضر گردد. تا وقتی تکلیف این بازیکن با طرف پرتغالی معین نگردد قطعا سانتا کلارا به ما اجازه نخواهد داد از وجود محبی در تمرینات خودمان استفاده کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2389

به "ستاره استقلال رسما از تمرین منع شد ، جدایی از جمع آبی ها با دستور نو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال رسما از تمرین منع شد ، جدایی از جمع آبی ها با دستور نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید