سامانه پخش موسیقی ایرانی راه اندازی شد، فرمان صوتی هوشمند و سرعت بالا در اختیار کاربران

به گزارش گردشیا، یک شرکت خلاق با راه اندازی یک اپلیکیشن موسیقی، خدمات این حوزه را با 4 برابر سرعت سامانه های مشابه خارجی، به مخاطبان ایرانی عرضه می نماید.

سامانه پخش موسیقی ایرانی راه اندازی شد، فرمان صوتی هوشمند و سرعت بالا در اختیار کاربران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، امیرحسام صمد آقایی مدیرعامل شرکت خلاق موسسه آوا گستر طنین رایا، گفت: در سال های گذشته سامانه های مختلفی از جمله یک سامانه مشهور در آن سوی مرز ها ایجاد شد که مضرات قابل توجهی را به فرهنگ کشور و عرصه موسیقی تحمیل نموده است.

این فعال صنایع نرم و خلاق ادامه داد: بر این اساس، این شرکت خلاق پس از آنالیز گسترده خصوصیات این حوزه، اپلیکیشن موزیکچی را ایجاد کرد. این سامانه خلاق به صورت کامل تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید.

مدیرعامل شرکت خلاق موسسه آوا گستر طنین رایا، ضمن تشریح فرایند فعالیت این شرکت خلاق، گفت: این اپلیکیشن 4 برابر سرعت اپلیکیشن های آنسوی آبی را دارا است و هزینه آن نیز یک نهم هزینه رقبای مشابه خارجی است. همچنین آرشیو بسیار خوب و کاملی از آهنگ های ایرانی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

صمد آقایی، اضافه کرد: امکانات مختلفی در این سامانه ملی عرضه موسیقی، پیش بینی شده است، یکی از این امکانات فرمان صوتی هوشمند است. بر اساس این خدمت، کاربر بدون احتیاج به تایپ کردن با دستور صوتی می تواند مثلاً آهنگ را عوض کند یا میزان صدا را کم و زیاد کند. کوشش نموده ایم که از نظر امکانات و کاربری، همه زمینه ها فراهم باشد.

وی همچنین اعلام کرد: یکی از مسائلی که باید به آن اشاره نمود، احتیاج این کسب و کار به معرفی بیشتر به مخاطب ایرانی است. با توجه به هزینه های بالای تبلیغات طبیعی است که یک شرکت خلاق که در زمینه فرهنگ و هنر، خدمات ارائه می دهد، توان پوشش این هزینه ها را نداشته باشد، با توجه به سیاست های اعلامی در خصوص لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی و حمایت از عرضه آثار هنری فاخر ایرانی، طبیعی است که ما انتظار حمایت داشته باشم.

مدیر عامل شرکت خلاق موسسه آوا گستر طنین رایا، ضمن شرح بیشتر در خصوص احتیاجمندی ها و چالش های این حوزه، گفت: نهاد های مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند با حمایت از این سامانه، مصرف نماینده ایرانی را ترغیب نمایند که به جای استفاده از نمونه های خارجی و غیرمجاز، اپلیکیشن های مجاز و قانونمند را جایگزین نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1745

به "سامانه پخش موسیقی ایرانی راه اندازی شد، فرمان صوتی هوشمند و سرعت بالا در اختیار کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پخش موسیقی ایرانی راه اندازی شد، فرمان صوتی هوشمند و سرعت بالا در اختیار کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید