ساعت تازه اوپو ویژه اسکی بازان!

به گزارش گردشیا، شرکت اوپو به تازگی در یک رویداد از سری گوشی های تازه Find X5 و اولین تبلت خود OPPO Pad رونمایی کرد. این شرکت چینی در این مراسم نسخه تازهی از ساعت هوشمند Watch 2 را نیز معرفی کرد و به آن لقب Glacier Lake Blue Edition را داد.

ساعت تازه اوپو ویژه اسکی بازان!

به گزارش خبرنگاران، اوپو با عرضه نسل اول OPPO Watch که در سال 2022 عرضه شد وارد صنعت ساعت های هوشمند شد. این شرکت سال گذشته از نسل دوم OPPO Watch 2 با بعضی بهبود ها در طراحی و ویژگی های داخلی رونمایی کرد. اکنون مدل نو OPPO Watch 2 Glacier Lake Blue Edition با چند پیشرفت نسبت به Watch 2 که طراحی مشترک با آن دارد، ارائه می گردد.

این ساعت با چندین ارتقا عمده در مدیریت سلامت ورزشی و هوشمندی ارائه می گردد و ویژگی هایی مانند محافظت طولانی مدت و حرفه ای از سلامتی و سهولت استفاده را برای کاربران فراهم می نماید. بزرگترین تفاوت این نسخه با نسخه قبلی ظاهر آن است. Glacier Lake Blue Edition دارای طراحی نوآورانه ای است و اولین مچ بندی است که تکنولوژی میزان گیری چربی را انجام می دهد و در سه رنگ عرضه می گردد.

این مچ بند سبک و نازک گزینه مناسبی برای اسکی بازان می باشد. زیرا با استفاده از الگوریتم OPPO Health Lab می تواند داده های اسکی را به دقت ثبت کند.

این ساعت هوشمند بعلاوه دارای عملکرد تست فیزیکی برای دانش آموزان مقطع هدایت نیز می باشد که با استفاده از الگوریتم گومور (Gomore) انجام می گردد. ساعت نو اوپو از عملکرد هایی مانند screen display، برنامه های سریع و کلید ماشین از راه دور نیز پشتیبانی می نماید که از نظر ویژگی های هوشمند یک ارتقا به شمار میرود. سایر ویژگی های این ساعت تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد. این ساعت مجهز به صفحه نمایش منحنی 1.91 اینچی AMOLED 3D مربع شکل و نسبت صفحه نمایش 72.7 درصد است.

سری ساعت های هوشمند OPPO Watch 2 به فناوری هیبریدی دو موتوره UDDE مجهز شده و دارای تراشه Qualcomm Snapdragon Wear 4100 می باشند. بعلاوه از برنامه های دوگانه در اندروید و RTOS پشتیبانی می نماید و امکان نصب بیش از 50 اپلیکیشن از جمله WeChat Childrens Watch Edition، Alipay، QQ، NetEase Cloud Music، Baidu Maps، QQ Music، The Most Beautiful Weather، Air Travel, Phoenix News را دارد و از سیم کارت نیز پشتیبانی می نماید. این ساعت هوشمند با قیمت 1499 یوان (237 دلار) به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2182

به "ساعت تازه اوپو ویژه اسکی بازان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت تازه اوپو ویژه اسکی بازان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید