طراحی نمای ویلا: سازه موقت برای ساخت فیلم در باغ تاریخی عفیف آباد شیراز احداث شد

به گزارش گردشیا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، درباره ساخت سازه در باغ تاریخی عفیف آباد شرح داد و گفت: سازه موقت و با حفظ حرایم این بنای تاریخی است.

طراحی نمای ویلا: سازه موقت برای ساخت فیلم در باغ تاریخی عفیف آباد شیراز احداث شد

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، سید موید محسن نژاد غروب امروز 8 بهمن ماه 1400 در حاشیه بازدید از باغ عفیف آباد با اشاره به واکنش هایی که در ساخت یک سازه در باغ تاریخی عفیف آباد مطرح شده است، اظهار کرد: در پی دلسوزی های مردم فرهنگ دوست و تاریخ دوست شیراز امروز در باغ عفیف آباد به صورت میدانی حضور یافته و از نزدیک سازه مطرح شده را دیدم؛ این سازه برای ساخت یک فیلم سینمایی تاریخی احداث شده است که با توجه به اینکه این فیلم درباره مردم شریف شیراز و فارس بوده بنا شده در شهر شیراز و مکان های مختلفی از این شهر اجرا گردد.

سرپرست اداره کل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه در بازدید امروز نیز بر حفظ و حراست از عمارت و باغ عفیف آباد تاکید شده است، بیان نمود: استان فارس مهد تمدن و میراث فرهنگی و تاریخی است و در حفظ و حراست از این میراث ماندگار کوشش می کنیم.

او با اشاره به اینکه برای رفع دلسوزی ها مردم میراث دوست فارس یک ناظر از میراث فرهنگی به صورت دائم در همه لوکیشن های این فیلم تاریخی حضور دارد، اضافه نمود: این ناظر هم بر رعایت حریم و حراست از بنای تاریخی نظارت و هم دغدغه دلسوزان را رفع می نماید.

محسن نژاد تاکید نمود: هر چند در این سازه از اسکلت بنایی استفاده شده اما بدون فندانسیون و موقت است و سرانجام پروژه با ایمنی کامل جمع آوری می گردد.

او گفت: به سهم خودم از همه مردم، هنرمندان و مسئولین در کشور و استان فارس که با مشارکت و هماهنگی برای به تصویر کشیدن فرهنگ غنی این مردم همت و همراهی داشته اند، متشکرم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2193

به "طراحی نمای ویلا: سازه موقت برای ساخت فیلم در باغ تاریخی عفیف آباد شیراز احداث شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نمای ویلا: سازه موقت برای ساخت فیلم در باغ تاریخی عفیف آباد شیراز احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید