زیباترین دختربچه دنیا

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: آناستازیا کنیازوا در سال 2017 لقب زیباترین دختر دنیا را گرفت و جوان ترین مدلی شد که تا به امروز روی مجله مد French Vogue ظاهر شده است. چشم های آبی جذاب، مو های قهوه ای بلند و چهره فرشته گون او دل افراد زیادی را در سراسر دنیا برد و باعث شد آناستازیا اکنون 1.4میلیون فالور در اینستاگرام خود داشته باشد. حالا می خواهیم بدانیم بعد از گذشت دو سال، چه اتفاقی برای آناستازیا افتاده است.

زیباترین دختربچه دنیا

آناستازیا حرفه مدلینگ خود را از 2.5سالگی آغاز کرد و در 4سالگی بسیار مشهور شد. بسیاری از برند ها عاشق او شدند، چون روبروی دوربین کاملا طبیعی رفتار می کرد و اصلا احساس ناراحتی نمی کرد. در سال 2015، مادر آناستازیا آنا حساب اینستاگرام برایش باز کرد و آغاز به تبلیغ دخترش کرد.

آناستازیا ستاره شد. در سال 2017، دیلی میل (Daily Mail) آناستازیای شش ساله را زیباترین دختر دنیا نامید. مردم از ویژگی های عروسکی او مثل چشمان آبی درخشان، شگفت زده شدند.

آناستازیا در سال 2018، رتبه پنجم را در میان زیباترین بچه ها دنیا کسب کرد و با بسیاری از برند های پوشاک قرارداد بست و در نمایش های تلویزیونی و فیلم ها شرکت کرد. با وجود این همه توجه، آناستازیا هنوز زندگی یک کودک عادی را دارد. او به مدرسه دولتی می رود و واقعا نمی داند چرا اینقدر محبوب است و والدینش هم سعی می نمایند او را مثل یک کودک معمولی عظیم نمایند.

آناستازیا سعی می نماید بین مدلینگ و زندگی در مدرسه تعادل سالمی ایجاد کند. یکی از عظیمترین علایق او خوانندگی است و در حال حاضر می خواهد وقتی عظیم شد، شیرینی پز یا دامپزشک گردد.

خانواده آناستازیا اصلا با صنعت مد و مدلینگ ارتباط ندارند. مادرش اقتصاددان است و پدرش در صنعت اتومبیل فعالیت می نماید. او یک برادر هم دارد که 7 سال عظیم تر از آناستازیاست.

منبع: brightside

منبع: برترین ها
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1197

به "زیباترین دختربچه دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیباترین دختربچه دنیا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین دختربچه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید