رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ، دریا مواج است

به گزارش گردشیا، سازمان هواشناسی از افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریاها در شمال و جنوب کشور اطلاع داد.

رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ، دریا مواج است

به گزارش خبرنگاران، طی 3 روز آینده در بعضی منطقه ها شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد.

چهارشنبه ، علاوه بر این نواحی ، در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و پنجشنبه در بخش هایی از ارتفاعات شمال شرق سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می رود.

بعلاوه ، طی 5 روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابرهای همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد.

طی 5 روز آینده در شمال شرق ، شرق (به ویژه در منطقه زابل )، جنوب شرق ، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز افزایش سرعت وزش باد و در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک ، کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

بعلاوه ، این شرایط طی 3 روز آینده برای نوار غربی کشور انتظار می رود.

از امروز تا پنجشنبه دریای عمان و تنگه هرمز و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیمه شرقی خلیج فارس و دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2398

به "رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ، دریا مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 10 استان ، 5 روز گرد و خاکی در این منطقه ، دریا مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید