رویداد همدان 2018 فرصتی استثنایی برای معرفی همدان در دنیا است

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، اسدالله ربانی مهر بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه رویداد همدان 2018 یک فرصت استثنایی و بی نظیر برای معرفی همدان است، گفت: هرچند اجلاس گردشگری آسیا در همدان برگزار گردید و به سرانجام رسید اما رویداد 2018 ادامه دارد و برنامه اخیر یکی از چندین برنامه این رویداد مهم است.

رویداد همدان 2018 فرصتی استثنایی برای معرفی همدان در دنیا است

اسداله ربانی مهر گفت: رویداد 2018 بهانه و فرصتی برای همدان است و تمام نگردیده بلکه ادامه دارد و در طول سال 2018 صدها برنامه پیش بینی گردیده و تعداد بسیار زیادی از برنامه ها هنوز اجرا نگردیده و در نیمه دوم سال اجرا می گردد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان بابیان اینکه از جشنواره اسب اصیل ایرانی تا مسابقات شطرنج آسیایی و حتی نمایشگاه و جشنواره های مختلف فرهنگی در سطح استان با عنوان رویداد 2018 برگزار گردیده است، گفت: طی نیمه دوم سال نیز برنامه های مختلف دیگری از جمله میزبانی اجلاس جهانی گردشگری به همین عنوان در همدان برگزار می گردد که توفیق بزرگی برای استان در میزبانی از این رویداد بین المللی است.

ربانی مهر گفت: همدان یکی از 5 استان پر تردد کشور در تابستان سال جاری بوده که این امر یکی از دستاوردهای رویداد 2018 بوده و با همین رویداد تبلیغات زیادی برای معرفی همدان انجام گردیده که این خود از دستاوردهای رویداد همدان 2018 است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: هیئت دولت توجه خاص و ویژه ای به این موضوع داشته و معاون اول رئیس جمهور علاوه بر شرکت در اجلاس، یک ستاد ملی برای برنامه ریزی رویداد نیز تشکیل داد و حتی در جلسه هیئت دولت مصوبه ای برای همکاری با رویداد اعلام شد.

ربانی عنوان نمود: برگزاری خوب برنامه ها با وحدت و همدلی بین دستگاه ها انجام گردیده و در سایر برنامه ها به خصوص اجلاس جهانگردی که در آبان برگزار می گردد نیز باید سعی گردد این وحدت و همدلی حفظ گردد تا همدان میزبان خوبی برای این رویدادهای مهم باشد و همدان را به خوبی معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 32

به "رویداد همدان 2018 فرصتی استثنایی برای معرفی همدان در دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد همدان 2018 فرصتی استثنایی برای معرفی همدان در دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید