رزمی کار قمی مدال برنز کیک بوکسینگ بین المللی ویتنام را کسب کرد

به گزارش گردشیا، جواد محمد زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: مسابقات کیک بوکسینگ بین المللی سبک وکوتورین در حالی در ویتنام برگزار گردید که یک رزمی کار از استان قم پیروز شد عنوان سوم و مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

رزمی کار قمی مدال برنز کیک بوکسینگ بین المللی ویتنام را کسب کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

وی اضافه کرد: فیروز مختاری رزمی کار استان قم که پیش از این عناوین ارزشمندی را برای کیک بوکسنیگ استان قم در عرصه کشوری به دست آورده بود این بار در سطح جهانی افتخار آفرید و در مسابقات دسته 60 کیلوگرم مسابقات جهانی سبک وکوتورین به مدال برنز دست یافت.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم گفت: مختاری در این مسابقات ابتدا حریفی از فرانسه را شکست داد و سپس برابر رقبای بعدی خود نیز پیروز شد اما در مرحله نیمه نهایی در رقابتی تنگاتنگ مغلوب حریف خود شد و به کسب عنوان سوم بسنده کرد.

محمد زاده بیان داشت: این رزمی کار قمی با کسب مدال از این مسابقات در ویتنام، جواز حضور در مسابقات ساحلی آسیا را به دست آورد و این برای ورزش استان قم موفقیت بزرگی است و عقیده داریم مختاری در مسابقات ساحلی آسیا می تواند برای کشورمان مدال آور باشد.

وی عنوان نمود: ورزش های رزمی در قم با اقبال زیادی روبرو هستند و باشگاه های پرتعدادی در رشته های رزمی در قم فعالیت می نمایند اما احتیاج زیادی به در اختیار گیری یک سالن اختصاصی برای انجام مسابقات سبک های مختلف و تمرین قهرمانان رزمی استان داریم و این هدف هنوز محقق نشده است.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم توضیح داد: در 2 سال گذشته قهرمانان رزمی استان قم چه در عرصه کشوری و چه در عرصه جهانی عملکردی فراتر از حد انتظار داشته اند و این ظرفیت بالا برای مدال آوری باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 528

به "رزمی کار قمی مدال برنز کیک بوکسینگ بین المللی ویتنام را کسب کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رزمی کار قمی مدال برنز کیک بوکسینگ بین المللی ویتنام را کسب کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمی کار قمی مدال برنز کیک بوکسینگ بین المللی ویتنام را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید