دغدغه کادر فنی کشتی آزاد برای بازگشت حسن یزدانی و علیرضا کریمی

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه مصدومیت حسن یزدانی و سپس علیرضا کریمی شوک بزرگی به متولیان ورزش و اهالی فدراسیون کشتی وارد آورد، معاینات تخصصی پزشکی نشان داد این دو قهرمان نامدار به المپیک 2020 توکیو خواهند رسید. البته این نگاه خوشبینانه مشروط بر این است که یزدانی و کریمی در طول ماههای آینده فرایند درمانی مطلوب و منظمی را طی نمایند و در نهایت به نتیجه قابل پیش بینی پزشکان دست یابند.

دغدغه کادر فنی کشتی آزاد برای بازگشت حسن یزدانی و علیرضا کریمی

حسن یزدانی که فعلا دوران نقاهت و فرایند درمانی پس از جراحی زانوی خود را طی می نماید و فعلا خبری از او در اردو نیست، اما علیرضا کریمی با وجود پارگی رباط زانو به اردوی تیم ملی آمد ضمن انجام فیزیتراپی، مشغول انجام تمرینات بالا تنه است.

به جرات می توان غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد را یکی از نگران ترین افراد در جریان مصدومیت این دو آزادکار خواند که به رغم نگاه خوشبینانه پزشکان معالج، همچنان دغدغه بازگشت مطلوب یزدانی و کریمی را دارد.

محمدی در تازه ترین اظهاراتش در مورد مصدومیت این دو آزادکار گفت: سعی داریم فرایند درمان حسن یزدانی با دقت و همچنین با حوصله انجام گردد. ما واقعا به او احتیاج داریم در نتیجه باید زمانی از بازگشتش مطمئن شویم که بطور کامل فرایند درمان را پشت سر گذاشته و آمادگی قابل قبولی داشته باشد. انتظارات از ما بالاست و ما نیز دغدغه بازگشت این آزادکار را داریم اما با توجه به شرایط او بسیار امیدواریم او تا اواسط ماه آینده به کشتی بازگردد و در المپیک هم حضور داشته باشد.

سرمربی کشتی آزاد به آخرین شرایط کریمی هم اشاره نمود و گفت: نگرانی من بیشتر متوجه شرایط کریمی و فرایند درمانی او با توجه به زمان به جامانده تا المپیک است. کریمی دو راه برای درمان داشت که اولی جراحی بود و دومی درمان به وسیله پی آر پی که با توجه به المپیک و کوشش برای بازگشت او، تصمیم گرفته شد راه دوم برای درمان کریمی پیگیری گردد. در نتیجه امیدواریم او با همین روش تا سه ماه دیگر شرایط بازگشت مطلوب به کشتی را داشته باشد، هرچند که فعلا در اردو تمرینات سبک و بالاتنه را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگاران، تمام کوشش متولیان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای درمان و بازگشت هر چه سریعتر علیرضا کریمی و حضور او در المپیک به کار گرفته شده، اما اگر هر اتفاقی غیر این رخ دهد، گرینه های دیگری در وزن او وجود دارند که می توانند جایگزین وی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 815

به "دغدغه کادر فنی کشتی آزاد برای بازگشت حسن یزدانی و علیرضا کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه کادر فنی کشتی آزاد برای بازگشت حسن یزدانی و علیرضا کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید