تور هند: دست آمازون برای کپی کالاها در هند رو شد

به گزارش گردشیا، طبق گزارشی تازه آمازون طی یک برنامه سیستماتیک محصولات شرکت های دیگر در هند را کپی و نتایج جستجو را دستکاری نموده تا محصولات خودش را ترویج کند.

تور هند: دست آمازون برای کپی کالاها در هند رو شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

براساس گزارش ها خبرگزاری رویترز به هزاران صفحه از اسناد داخلی این شرکت از جمله ایمیل ها و طرح های کسب وکاری دست یافته که فعالیت های واحد آمازون در هند را با جزئیات شرح می دهد.

یک گروه برندهای خصوصی در هند (که در مورد محصولات با آمازون همکاری می نماید) از پلتفرم این شرکت در هند برای یافتن کالاها و ایجاد یک نسخه کپی از آنها استفاده نموده است.

هدف این اقدامات یافتن مرجعی برای کالاها و کپی کردن آنها بوده است. سندی مربوط به 2016 میلادی حاکی از یک طرح دقیق برای یک برند آمازون به نام Solimo است که برای بازار هند طراحی شده بود. به طور دقیق تر هدف این اقدام استفاده از اطلاعات واحد آمازون در هند برای توسعه محصولات و سپس اتکا به همین واحد برای ترویج آنها میان مشتریان بوده است.

این سند نشان می دهد گروه برندهای خصوصی تصمیم داشتند با فراوری کنندگان کالاها شریک شوند زیرا این شرکت ها از فرایندهایی خاص استفاده می کردند که روی کیفیت نهایی محصول تأثیر می گذارد. آنها خواستار دستیابی به چشم اندازی از فعالیت های فراوری کنندگان و استفاده از دانش آنها برای فراوری نسخه ای از کالا بودند که کیفیت آن با کالای مرجع برابر بود.

پس از فراوری نسخه کپی شده از کالا، آمازون با استفاده از روشی خاص نتایج جستجو را دستکاری می کرد تا محصولات سولیمو و برند آمازون بیسکیس در بالای صفحه ظاهر شوند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1951

به "تور هند: دست آمازون برای کپی کالاها در هند رو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: دست آمازون برای کپی کالاها در هند رو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید