تور ارزان تایلند: در تایلند کدام جزایر را ببینیم؟

به گزارش گردشیا، تجربه ای ناب در جزایر تایلند

تایلند یکی از محبوبت ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می گردد. سواحل زیبای این کشور زیباترین جاذبه های طبیعی تایلند هستند. اگر قصد سفر به تایلند را دارید خوب است این سواحل و جزایر بی نظیر این کشور را بشناسید. با خبرنگاران همراه باشید:

تور ارزان تایلند: در تایلند کدام جزایر را ببینیم؟

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

جزیره کو فی فی(Ko Phi Phi)

جزیره کو فی فی به جهت داشتن سواحلی زیبا و شگفت انگیز، ساختار صخره ای منحصر به فرد و آب های فیروزه ای معروفیت دارد. این منطقه جزو منطقه ها خلوت و کمتر شناخته شده تایلند محسوب شده و گردشگران و مسافران به ندرت به این ساحل سفر می نمایند. به جهت وجود صخره های خطرناک در ساحل های این جزیره، پیشنهاد می گردد تا غواصی در آب های ساحل صخره ای را در برنامه های تفریحی خود قرار ندهید. در صورتی که به این جزیره سفر کردید، می توانید مطمئن باشید که غذاها و شب زنده داری های بسیار جذابی در انتظارتان است و این جزیره به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، به عنوان برترین جزیره تایلند مطرح شده و امکانات تفریحی و تفریح فراوانی دارد.

فعالیت های پیشنهادی

در صورت سفر به جزیره کو فی فی پیشنهاد می کنیم تا حتما یک برنامه سفر یک روزه به جزیره بامبو را داشته باشید تا در این محل، احساس ناب حضور در یک منطقه استوایی و آرامش بی نظیر آن را تجربه کنید.

محل مناسب برای اقامت

اقامت گاه زاوالا (Zavala Resort) در جزیره کو فی فی، یک اقامتگاه ساحلی روستایی مناسب و تمیز به شمار می رود که در سفر به این منطقه می توانید در آن اقامت کنید.

رستوران و کافه های پیشنهادی

بدون در نظر گرفتن غذای اصلی، باغ منگو (Mango Garden) دسرهای بین المللی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

طریقه دسترسی به جزیره کو فی فی

خط هوایی ایر ایشیا (Air Asia) دارای پروازهای روزانه رفت و برگشت به کرابی (Krabi) است. برای سفرهای نزدیک قابق در اختیار مسافران قرار می گیرد.

بانکوک

بانکوک، شهری است که در هر تجربه سفر، چهره ای متفاوت از آن دیده می گردد. تماشای شگفت انگیزترین بناهای مذهبی به همراه غذاهای تهیه شده به وسیله فروشنده های دورگرد خیابانی و یا سپری کردن یک روز با قدم زدن و گردش در بازارها و مراکز خرید محلی می تواند برای هر گردشگری هیجان انگیز باشد. این شهر جهانی دارای مجموعه هتل های زنجیره ای لوکس و هتل آپارتمان های ارزان به تعداد فراوان برای مسافران مختلف با قدرت مالی فرق دارد.

فعالیت های پیشنهادی

پیشنهاد می گردد تا با پوشیدن یک جفت کفش راحت در هنگام غروب به گردش در خیابان های شهر بپردازید. از غذاهای خیابانی آن لذت برده و از برکه ها و نهرهای آب شهر که تعداد آنها نیز فراوان است، بهره ببرید.

محل مناسب برای اقامت

اگر خواستار اقامت در مرکز شهر هستید تا به همه جا دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می گردد تا هتل سو سافیتل (SO Sofitel) بانکوک را برای خود رزرو کنید.

رستوران و کافه های پیشنهادی

برای لذت بردن از یک شام لذیذ و نوشیدنی خوب به شما تجربه کافه (Banyan Trees Vertigo & Moon ) پیشنهاد می گردد.

طریقه دسترسی به بانکوک

به وسیله پروازهای مستقیم رفت و برگشتی خط هوایی هنگ کنگ، به بانکوک خواهید رسید.

کوه لانتا (Koh Lanta)

این شهر به جهت داشتن برترین سواحل مرجانی و زیبا معروفیت داشته و در بین هواداران تفریحات ساحلی بسیار محبوب است. این منطقه بعلاوه یکی از مقاصد اصلی علاقه مندان به یوگا محسوب شده و در واقع این گوهر طبیعی به عنوان یک بهشت طبیعی و لوکس توصیف می گردد.

فعالیت های پیشنهادی

از لذت بخش ترین کارها و یا تفریحاتی که می توان در این منطقه انجام داد، دراز کشیدن در کنار ساحل و مطالعه یک کتاب؛ تمدد اعصاب و لذت بردن از طبیعت زیبای منطقه است.

محل مناسب برای اقامت

پیشنهاد می گردد در سفر به کوه لانتا یک اتاق را در اقامت گاه و چشمه آب گرم پیمالای (Pimalai) با منظرهی رو به اقیانوس رزرو کنید. این هتل بعلاوه دارای یک استخر بسیار زیبا است.

رستوران و کافه های پیشنهادی

در رستوران و کافه (Cave Restaurant) شما روی میز و جایگاه های تراشیده شده از سنگ طبیعی و در محیطی مشابه غار نشسته و ضمن صرف غذای خود از منظره زیبای اقیانوس لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای اروپایی و غذاهای سنتی تایلندی سرو می گردد.

طریقه دسترسی به کوه لانتا

به وسیله خطوط هوایی ایر ایشیا با پروازهای رفت و برگشت می توان به کرابی (Krabi) رسیده و به وسیله قایق به مقصد نهایی یعنی کوه لانتا دسترسی پیدا کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2133

به "تور ارزان تایلند: در تایلند کدام جزایر را ببینیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: در تایلند کدام جزایر را ببینیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید