خلاصه بازی کرواسی 1 ، 1 جمهوری چک 28 خرداد 00

به گزارش گردشیا، در دومین ملاقات از روز هشتم رقابت های یورو 2020 از ساعت 20:30 امروز (آدینه - به وقت تهران) در استادیوم همپدن پارک شهر گلاسکو، تیم های ملی فوتبال کرواسی و جمهوری چک به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک سرانجام یافت.

خلاصه بازی کرواسی 1 ، 1 جمهوری چک 28 خرداد 00

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

در این بازی ابتدا پاتریک شیک با پنالتی که خودش در دقیقه 37 گرفت، جمهوری چک را پیش انداخت. این سومین گل پاتریک شیک در رقابت های یورو 2020 بود که او را در صدر جدول بهترین گلزنان این تورنمنت قرار داد.

کروات ها اما تنها دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم با حرکت خوب ایوان پریشیچ و شوت زیبای او از سمت چپ محوطه جریمه چکی ها گل تساوی را به ثمر رساندند.

در این بازی برابر که دو تیم تقریباً به یک میزان تملک توپ و موقعیت های گلزنی داشتند و در سایر آمارها هم برابر بودند، کروات ها به جز موقعیتی که منجر به گل شان شد یکی دو موقعیت خوب دیگر هم داشتند که ضربات آخر کم دقت بازیکنان شان مانع از به گل رسیدن آنها شد.

با نتیجه این بازی، جمهوری چک که بازی دور نخست خود برابر اسکاتلند را برده بود، با چهار امتیاز به صدر جدول گروه D صعود کرد و در موقعیت خوبی برای صعود نهاده شد. کروات ها اما با توجه به باخت شان به انگلیس در دور نخست، با یک امتیاز در رده سوم جدول نهاده شدند و کار خود را برای راهیابی به مرحله بعدی رقابت ها سخت کردند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1874

به "خلاصه بازی کرواسی 1 ، 1 جمهوری چک 28 خرداد 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی کرواسی 1 ، 1 جمهوری چک 28 خرداد 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید