حضور همه جانبه شهرداری تهران در حوادث برای یاری به هموطنان

به گزارش گردشیا، خبرگزاری خبرنگاران- علیپور در مراسم اهدای ماشین آلات و تجهیزات به منطقه ها سیل زده و زلزله زده گفت: 11 دستگاه خودرو به سیستان و بلوچستان و 4 دستگاه خودرو به همراه 13 دستگاه موتور برق به استان کهگیلویه و بویر احمد اهدا شد، بعلاوه 150 نیروی تخصصی در این منطقه ها مستقر بودند.

حضور همه جانبه شهرداری تهران در حوادث برای یاری به هموطنان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شهر، صدرالدین علیپور، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در مراسم اهدای ماشین آلات و تجهیزات مورد احتیاج منطقه ها زلزله زده سی سخت و سیل زدگان سیستان و بلوچستان- دوشنبه 7 تیر 1400- گفت: سازمان مدیریت پسماند در فعالیت های متعددی همانند برف روبی، کنترل شرایط بارندگی و آوار برداری حضور دارد و در واقع علاوه بر برنامه های جاری شهر تهران مانند جمع آوری، دفع و دفن پسماند در بحرانها هم به صورت فعال حضور دارد. مثلا در آتش سوزی اخیر پالایشگاه تهران سازمان پسماند ضمن حضور مداوم ، اقداماتی را انجام داد.

او اضافه کرد: یکی از اتفاقات و نگاه های این دوره از مدیریت شهری، نگاه دگرخواهانه اعضای شورا و شهردار تهران بود که برای اولین بار تجربه شد و طبق آن اگر در هر نقطه ای در کشور آسیبی متوجه هم وطنان می شد، شهرداری تهران به صورت مستقیم احساس تکلیف می کرد و علاقمند به حضور بود.

علیپور با بیان اینکه خدمات و یاری های شهرداری بعد از زلزله کرمانشاه ، سیل گلستان، لرستان و خوزستان ادامه داشت و این پشتیبانی ها به لحاظ تهیه تجهیزات در زلزله سی سخت و سیل سیستان بلوچستان هم ادامه پیدا کرد، اسم کرد: از جمله پشتیبانی هایی که به لحاظ خودرویی و تجهیزات انجام شد می توان به اهدای 11 دستگاه خودرو به سیستان و بلوچستان و 4 دستگاه خودرو به همراه 13 دستگاه موتور برق به استان کهگیلویه و بویر احمد اشاره نمود. بعلاوه 150 نیروی تخصصی به حوزه ها اقدام شد که یک ماه در سیستان و بلوچستان مستقر بودند.

به گفته مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در طول این اتفاقات دو کامیون اقلام و مایحتاج اولیه و مواد غذایی به همراه مواد ضدعفونی کننده به منطقه ها زلزله زده ارسال شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1830

به "حضور همه جانبه شهرداری تهران در حوادث برای یاری به هموطنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور همه جانبه شهرداری تهران در حوادث برای یاری به هموطنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید