جدیدترین شماره نشریات رشد جوان و هنرجو منتشر شد

به گزارش گردشیا، تهران (پانا) - جدیدترین شماره ماهنامه های رشد جوان و رشد هنرجو از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

جدیدترین شماره نشریات رشد جوان و هنرجو منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی فراوری و در دو گروه ماهنامه ها (دانش آموزی - بزرگسال) و فصل نامه های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می شوند.

چهارمین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد جوان (دوره سی وششم، شماره پی درپی 303، دی 1399) از گروه ماهنامه های دانش آموزی، برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم در 40 صفحه منتشر شد. مخاطبان ماهنامه رشد جوان در دی ماه این مطالب را می خوانند: سراب، رستم ایران کیه؟ !، کاشفان ناخوانده، نونواری با شاپان، سرباز تمام، شکلات، امیر خستگی ناپذیر، زلزله سازنده، نقشه فیلم، در خلوت دل، خاله دیس لایک، قلمستون، جوهر جهان، آشغال های دوست داشتنی، بیشتر از آدم آهنی، اختراع زود بازده، از جنس آسمان و ...

همچنین چهارمین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد هنرجو (دوره اول، شماره پی درپی 4، دی 1399) از گروه ماهنامه های دانش آموزی برای هنرجویان هنرستان (ضمیمه رشد جوان) در 40 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد هنرجو مطالبی از جمله امید آفرین، بپیچ تا ببرم، برای رضای خدا، یک روز به کار آید، هنرپیشه ها، بلیت برنده، ایده های خوش قواره، محتوایی برای فروش، طبیعی ترین رشته جهان، حقوقدان خودت باش و ... منتشر شده است.

ماهنامه رشد جوان به سردبیری زهرا باقری و ماهنامه رشد هنرجو به سردبیری محمدعلی قربانی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می شوند.

علاقه مندان برای دریافت نسخه چاپی مجلات رشد می توانند به وسیله یکی از روش های زیر اقدام نمایند:

1. مراجعه به مدیران مدارس سراسر کشور و ثبت درخواست مجلات رشد

2. تماس با واحد بازرگانی مجلات رشد دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با شماره تلفن 88867308 - 021

همچنین در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره های مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1587

به "جدیدترین شماره نشریات رشد جوان و هنرجو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شماره نشریات رشد جوان و هنرجو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید