تکمیل 10 درصد پروژه های نیمه کاره ورزشی گلستان تا انتها سال

به گزارش گردشیا، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: 130 پروژه نیمه کاره ورزشی در استان وجود دارد که تلاش داریم تا سرانجام سال حداکثر 10 درصد آنها را به بهره برداری برسانیم.

تکمیل 10 درصد پروژه های نیمه کاره ورزشی گلستان تا انتها سال

هادی حق شناس عصر امروز در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: امروز و در زندگی صنعتی، الزامی است که به موضوع ورزش و به ویژه ورزش همگانی توجه جدی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در گلستان در برخی از رشته های ورزشی از جمله بسکتبال، والیبال، اسب سواری و غیره در سطح ملی حضور داریم و خوشبختانه ورزشکاران بزرگی داریم.

استاندار گلستان گفت: تعداد سالن ها و اماکن ورزشی در گلستان با توجه به وسعت این استان، تقریباً نصف میانگین کشوری است.

وی گفت: تکمیل سال 6 هزار نفری گرگان را با اولویت دنبال می کنیم تا یک سالن ورزشی استاندارد و با کیفیت برای میزبانی از مسابقات در استان داشته باشیم.

حق شناس با اشاره به افتتاح هتل ورزش گلستان، گفت: این هتل سرمایه ای برای همه هیات های ورزشی استان است تا بتوانند از مسابقات ملی و بین المللی میزبانی کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه ورزشکاران در واقع سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، شرح داد: مهم ترین عامل شکل گیری موفقیت در ورزشکاران، اراده است.

حق شناس با اشاره به مسائل تأمین اسپانسر برای تیم های ورزشی در گلستان با توجه به عدم وجود صنایع بزرگ در این استان، گفت: باید مزیت های نسبی موجود در استان را تقویت کنیم تا بتوانیم از ظرفیت آن ها برای حمایت از تیم های ورزشی استفاده کنیم.

استاندار گلستان خواستار تشکیل کارگروهی برای شناسایی اماکن ورزشی دستگاه های اجرایی استان شد تا با برنامه ریزی، بخشی از ساعات فعالیت این اماکن به هیات های ورزشی اختصاص داده شود.

وی در خاتمه گفت: زمین موردنیاز برای احداث خانه جوان تأمین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز در این نشست گفت: در استان 210 مکان ورزشی دولتی و 300 مکان ورزشی خصوصی داریم که بعد از شیوع کرونا با محدودیت فعالیت روبه رو شدند و بخش دولتی ما تا به امروز حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان و بخش خصوصی نیز 3.5 تا 4 میلیارد تومان ضرر و زیان دیدند.

قاسمعلی برزمینی گفت: در صورت مهیا شدن شرایط، اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات آسیایی والیبال ساحلی را گلستان و شهرستان بندر ترکمن میزبانی خواهیم کرد.

وی در ادامه به ارائه فعالیت های این اداره کل در بخش های مختلف پرداخت.

در این جلسه کنندگان هیات های ورزشی و ورزش و جوانان شهرستان ها به بیان دغدغه ها و مسائل خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1387

به "تکمیل 10 درصد پروژه های نیمه کاره ورزشی گلستان تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 10 درصد پروژه های نیمه کاره ورزشی گلستان تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید