توخل: با شایستگی مقابل تاتنهام به پیروزی رسیدیم، لوکاکو تعهد بالایی از خود نشان داد

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی تیمش مقابل تاتنهام در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس از مهاجم بلژیکی اش تمجید کرد.

توخل: با شایستگی مقابل تاتنهام به پیروزی رسیدیم، لوکاکو تعهد بالایی از خود نشان داد

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل در پی رجحان 2 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل تاتنهام در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: ما می توانستیم با نتیجه بهتری این بازی را به خاتمه ببریم چون موقعیت های جدی زیادی برای به ثمر رساندن گل سوم یا چهارم ایجاد کردیم. همه می دانند که هنوز صعودمان قطعی نشده است. ما باید با تمرکز کامل و در برترین حالت در بازی برگشت به میدان برویم چون اگر می خواهیم به ومبلی (محل برگزاری ملاقات فینال) برویم، به ارائه فوتبال برتر در یک 90 دقیقه دیگر احتیاج داریم.

وی اضافه نمود: پیش از آغاز این بازی دو خبر بد دریافت کردیم و آن این بود که تیاگو سیلوا و اِ ن گولو کانته شرایط همراهی ما در این بازی را ندارند، این در حالی بود که هر دو قرار بود در ترکیب اصلی بازی را آغاز نمایند. بنابراین روز قبل از بازی تصمیم گرفتیم که به چهار مدافع به زمین برویم و مدافعان ما بسیار متعهد و متمرکز بودند، مثل اینکه پیش از این کنار هم بازی نموده بودند. ما با شایستگی مقابل حریفی بسیار قدرتمند به پیروزی رسیدیم.

سرمربی آلمانی چلسی بعلاوه درباره مهاجم بلژیکی اش که پس از خارج شدن نامش از فهرست بازی با لیورپول به علت آن مصاحبه جنجالی اش، در این بازی به ترکیب اصلی آبی های لندنی بازگشت، گفت: اطمینان داشتم که لوکاکو تحت تأثیر اتفاقات اخیر قرار نگرفته است. او در زمین آرام به نظر می رسید و خوب هم کار کرد. روملو می تواند با فشار و سختی ها کنار بیاید. او عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه داد و تعهد بالایی از خود در کارهای دفاعی نشان داد و از زبان بدنش به خوبی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2093

به "توخل: با شایستگی مقابل تاتنهام به پیروزی رسیدیم، لوکاکو تعهد بالایی از خود نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: با شایستگی مقابل تاتنهام به پیروزی رسیدیم، لوکاکو تعهد بالایی از خود نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید