کوشش جدی سپاهانی ها برای لغو ملاقات با پرسپولیس در فاصله 2ساعته تا بازی، کار به استانداری رسید

به گزارش گردشیا، باشگاه سپاهان در فاصله 2ساعته تا شروع بازی تیمش مقابل پرسپولیس هنوز به دنبال لغو این ملاقات است.

کوشش جدی سپاهانی ها برای لغو ملاقات با پرسپولیس در فاصله 2ساعته تا بازی، کار به استانداری رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درحالی که قرار است تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:15 امروز (یکشنبه) در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم بروند اما هنوز مسئولان باشگاه میزبان به دنبال لغو این بازی هستند.

روز گذشته اعلام شد 3 ملاقات باقی مانده هفته بیستم که امروز قرار است برگزار گردد, به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. این تصمیم در همان ابتدا با اعتراض سپاهانی ها همراه شد و آنها اعلام کردند که اگر قرار است بازی بدون طرفداران شان برگزار گردد, بهتر است لغو و به زمان دیگری موکول گردد.

هم اکنون مسعود تابش در استانداری اصفهان با مقام های بلندپایه استانی جلسه دارد تا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته گردد. از سویی دیگر طرفداران سپاهان از ساعتی قبل مقابل هتل این تیم در اصفهان تجمع نموده و خواهان عدم برگزاری بازی بدون حضور آنها شده اند.

یک مقام مسئول در باشگاه سپاهان در این رابطه به خبرنگاران گفت: هنوز تا این لحظه به این نتیجه نرسیده ایم که حق طرفدار مان تضعیف گردد. الآن جو خوبی در شهر حاکم نیست و طرفداران هم به دنبال احقاق حق شان هستند. هم اکنون در استانداری جلسه تشکیل شده تا شرایط تعیین گردد ولی مسئله ای که تعیین است باشگاه سپاهان راضی به برگزاری بازی با این شرایط نیست.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 945

به "کوشش جدی سپاهانی ها برای لغو ملاقات با پرسپولیس در فاصله 2ساعته تا بازی، کار به استانداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش جدی سپاهانی ها برای لغو ملاقات با پرسپولیس در فاصله 2ساعته تا بازی، کار به استانداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید