تصادف زنجیره ای 4 خودرو 7مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش گردشیا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستانهای مینودشت و گالیکش از مصدومیت هفت نفر در اثر تصادف 4 خودرو با هم در محور گالیکش به بجنورد خبر داد.

تصادف زنجیره ای 4 خودرو 7مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا استیری با اشاره به اینکه عصر دیروز بود که خبر حادثه جاده ای به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) واصل شد، اظهار کرد: بر اساس این گزارش 4 خودرو با یکدیگر در حوالی جنگل گلستان برخورد کرده و دچار حادثه شده بودند.

وی با بیان اینکه تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان گلستان بلافاصله پس از دریافت گزارش در محل حادثه حاضر شد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پایگاه امداد بین شهری مینودشت -تنگراه به استعداد دو نفر و یک خودروی آمبولانس مشغول به امداد رسانی به حادثه دیدگان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش با تاکید بر اینکه در این حادثه خودروی mvm x33 با پراید 111، ال نود و پژو 206 برخورد کرده بود، خاطرنشان کرد: در اثر این تصادف 15 نفر دچار حادثه شدند که هفت نفر با مصدومیت جدی رو به رو شده اند.

استیری محل دقیق حادثه را محور گالیکش به بجنورد، در حوالی ابتدای جنگل گلستان مطرح کرد و گفت؛ دو نفر از مصدومین یعنی یک آقای 66 ساله و یک خانم 53 ساله به دلیل ترومای قفسه سینه پس از رهاسازی از طریق امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم کلاله منتقل شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2239

به "تصادف زنجیره ای 4 خودرو 7مصدوم بر جای گذاشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصادف زنجیره ای 4 خودرو 7مصدوم بر جای گذاشت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای 4 خودرو 7مصدوم بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید