تخریب 12 ویلا در یک روز (طراحی ویلا یک طبقه)

به گزارش گردشیا، شهردار منطقه 18 گفت: فقط در یک روز 12 ویلا ساخته شده در منطقه 18 تهران تخریب شد که این کار در تاریخ شهرداری بی سابقه بوده است.

تخریب 12 ویلا در یک روز (طراحی ویلا یک طبقه)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش مهر، جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در نود و ششمین جلسه شورای شهر با اشاره به گزارش محله مسلمین در منطقه 18 گفت: این منطقه در گذشته در بافت نبوده است و 131 پلاک در این منطقه فیریز شده بود.

وی ادامه داد: 90 درصد ابنیه این منطقه ناپایدار بود و نهایتاً طرحی در کمیسیون ماده 5 مطرح شد و رفع چالش های طرح تفصیلی، توجه به منطقه، افزایش مشارکت اجتماعی، به رسمیت شناختن حقوق مالکان، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از جمله توجهات این طرح بود.

در ادامه محمد جواد خسروی شهردار منطقه 18 گفت : بالغ بر 4 هکتار مشکل مسلمین رفع شده است بعلاوه مسائل منطقه خرمن کوب در مجاورت آزادگان بالغ بر 49 هکتار و بیش از 480 پلاک حل شده است.

خسروی با بیان اینکه دو چالش عمده در منطقه 18 وجود دارد گفت: حریم شهر تهران متولی ندارد و با جدیدت در حال جنگیدن در حریم هستیم بعلاوه شن چاله ها نیز یکی دیگر از مسائل منطقه است و امیدواریم بتوانیم این مشکل را هم حل کنیم.

شهردار منطقه 18 با اشاره به جذب سرمایه گذار گفت: باید ماهی 40 میلیارد تومان باید برای منطقه هزینه کنیم و جذب اعتبار آن با توجه به شرایط موجود ممکن نیست، اما با این وجود در حال جذب این سرمایه هستیم.

وی با اشاره به ساخت و ساز های غیرمجاز در مسکن و گود های پر خطر بیان نمود: سازه ای در منطقه 18 در مدت 48 ساعت بیش از 6 طبقه اسکلت زده بود، اما امروز این سازه تخریب می گردد ما فقط در یک روز 12 ویلا ساخته شده را تخریب کردیم که این کار در تاریخ شهرداری تهران بی سابقه بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2276

به "تخریب 12 ویلا در یک روز (طراحی ویلا یک طبقه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 12 ویلا در یک روز (طراحی ویلا یک طبقه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید