تاکید بر حضور سفرای کشورهای مختلف در زنجان

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، غلامحسین جمیلی شامگاه چهارشنبه، در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: تبادل نظر با سفرای کشورهای مختلف پیوند خوبی را بین سفرا و استان زنجان ایجاد می نماید.

تاکید بر حضور سفرای کشورهای مختلف در زنجان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید

وی به برنامه حضور سفرای کشورهای مختلف در استان زنجان اشاره نمود و گفت: از سال گذشته این برنامه در دستور کار اتاق بازرگانی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، با بیان اینکه اتاق بازرگانی توانست در سال گذشته پنج نفر از سفرا را دعوت کند تا از ظرفیت های استان زنجان بازدید به عمل آورند، گفت: حضور سفرا در استان برای پیشرفت در حوزه های مختلف موثر است.

جمیلی تاکید نمود: از 50 نفر از سفرای کشورهای مختلف دنیا برای حضور در استان دعوت شده که تاکنون 15 نفر اعلام آمادگی نموده اند.

وی به حضور سفیر کشور چک طی هفته گذشته در استان زنجان اشاره نمود و اضافه نمود: کالاهای بسیاری میان ایران و کشور چک مبادله می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، از اعلام آمادگی سفرای کشورهای ترکیه، اتریش، سوئیس، نیجریه، اروگوئه، افغانستان، تایلند، ترکمنستان، ارمنستان و چین برای حضور در زنجان اطلاع داد.

جمیلی همچنین از سفر سفیر کرواسی به استان زنجان اطلاع داد و گفت: استان زنجان روزهای آدینه 29 خرداد و شنبه 30 خرداد ماه جاری میزبان سفیر کرواسی خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان به اهداف برگزاری این برنامه و حضور سفرا در استان زنجان اشاره نمود و گفت: معرفی ظرفیت ها، پتانسیل ها، توانمندی ها و فرصت های تجاری استان زنجان و نیز معرفی محصولات تولیدی که جنبه صادراتی دارند، از اهداف برگزاری این برنامه است.

جمیلی اضافه نمود: با حضور سفرا، استان زنجان یک گذرگاه اصلی به عنوان مرکز آماد شمال غرب کشور معرفی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 716

به "تاکید بر حضور سفرای کشورهای مختلف در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر حضور سفرای کشورهای مختلف در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید