تامین و توزیع 14 هزار و 600تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در تهران

به گزارش گردشیا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع 4هزار و 500تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف اطلاع داد.

تامین و توزیع 14 هزار و 600تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در تهران

به گزارش مهر، جبرئیل برادری با اعلام این خبر اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به ایام انتهای سال و جهت رفاه حال شهروندان به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، علاوه بر توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب هر کیلوگرم 45 هزار تومان برای مباشرین و 50 هزار تومان برای مصرف کننده شروع شده است.

وی ادامه داد: این کالا های مصرفی در سطح میادین، فروشگاه های زنجیره ای، واحد های صنفی و… بدون محدودیت در حال عرضه است و تا انتها ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

برادری تاکید نمود: روزانه 200 تا 250 تن گوشت قرمز منجمد در تهران به فروش می رسد که علاوه بر آن گوشت گرم نیز در حال عرضه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران توضیح داد: رصد و نظارت مستمر بازرسان سازمان بر بازار در جریان است و در جلسه امروز تنظیم بازار که با حضور معاون هماهنگی امور مالی استاندار برگزار گردید، بازرسی مشترک بازار شب عید با تیمی متشکل از جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از امروز شنبه 6 اسفندماه به طور جدی و گسترده شروع به کار خواهد نمود. 150 تن گوشت گرم گوسفند و 162 تن گوشت گرم گوساله از محل واردات نیز تا به امروز عرضه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2339

به "تامین و توزیع 14 هزار و 600تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین و توزیع 14 هزار و 600تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید