بیدار شدن از خواب با لیس زدن چادر به وسیله شیر های گرسنه!

به گزارش گردشیا، بیدار شدن از خواب با لیس زدن چادر به وسیله شیر های گرسنه!

بیدار شدن از خواب با لیس زدن چادر به وسیله شیر های گرسنه!

چه چیزی ترسناک تر از بیدار شدن با یک خرس در محل کمپینگ شماست؟ ظاهر شدن گروهی از شیر ها درست کنار کیسه خواب!

به گزارش خبرنگاران، لحظه وحشتناکی را دیدن کنید که گروهی از شیر های ماده آغاز به لیسیدن چادر می نمایند در حالی که فرد داخل چادر از داخل فیلم می گیرد. این ویدئو یادآور این است که حیوانات وحشی موجوداتی کنجکاو هستند.

شیر ها ممکن است شکارچیان خشمگینی باشند، اما هنوز جنبه احمقانه ای دارند. بالاخره آن ها گربه های بزرگی هستند و از آنجایی که در بالای زنجیره غذایی قرار دارند، شکارچیان زیادی برای نگرانی ندارند. این بدان معناست که شیر ها در آنالیز اشیاء نو مانند چادر ها بی باک هستند.

وقتی یک شیر چیز نوی می بیند، معمولا به آرامی به آن نزدیک می گردد. پس از مشخص بی خطر بودن آن، از پنجه یا دهان خود برای لمس یا حرکت دادن شیء به اطراف استفاده می نمایند. چرا چادر؟ زیرا آن ها بو های انسانی دارند.

شیر ها معمولاً جذب چادر می شوند که بوی غذا را در داخل آن حس نمایند. این گربه های بزرگ حس بویایی قوی دارند و می توانند بوی انسان و غذا هایی که در طبیعت طبخ می نماید را درک نمایند.

افرادی که اقدام به برپایی کمپینگ در طبیعت می نمایند برای جلوگیری از جذب این گربه های بزرگ باید اقدامات احتیاطی را انجام دهند. برای آغاز، غذا و اقلام معطر خود را ایمن کنید. مواد غذایی و اقلام معطر مانند عطر ها یا لوسیون ها را در ظروف دربسته نگهداری کنید. از خوردن یا پختن هر چیزی در داخل چادر خودداری کنید. در عوض، در یک منطقه باز، حداقل 100 یارد از چادر خود آشپزی کنید.

هنگام انتخاب محل کمپ از قوانین و مقررات محلی پیروی کنید. از مناطقی که شیر ها در آنجا حضور دارند دوری کنید و در پی مکانی دور از پوشش گیاهی متراکم باشید. یک کمپ را تمیز نگه دارید. هرگز اجازه ندهید زباله جمع گردد.

اگر همه کار ها را درست انجام دهید و شیرها، ببر ها یا خرس ها همچنان بیایند چه می گردد؟ اگر در این لحظه در کمپینگ هستید، فوراً بیرون نروید. دویدن هرگز انتخاب هوشمندانه ای در بیشتر برخورد های حیات وحش نیست، زیرا می تواند باعث تحریک طعمه حیوانات گردد. هرچه آرامتر بمانید، ایمن تر خواهید بود.

گاهی اوقات اجازه دادن به حیوان برای کاوش و عبور از آن انتخاب درستی است. مواقع دیگر، ترساندن گروهی از راکون ها منطقی است و اگر گروهی از شیر ها هستند، امیدوارم در چادر خود چیزی که بوی خیلی خوشمزه بدهد نداشته باشید!

منبع: فرارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2368

به "بیدار شدن از خواب با لیس زدن چادر به وسیله شیر های گرسنه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیدار شدن از خواب با لیس زدن چادر به وسیله شیر های گرسنه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید