بهترین راه بسته بندی استاندارد اثاثیه منزل و شرکت چیست؟

به گزارش گردشیا، رپرتاژآگهی - قبل از هر چیزی خانه جدید را به شما تبریک می گویم! اولین قدم این است که شما بدانید چگونه می خواهید بسته بندی اثاثیه منزل را شروع کنید و سپس بسته ها را جابجا کنید بدون اینکه خسارتی به وسایل وارد شود. بسته بندی لوازم منزل، اولین و شاید مهمترین بخش فرایند اسباب کشی است. بخشی که اگر به درستی انجام نشود؛ بقیه مراحل کار را نیز با مشکل روبرو می کند. پس بهتر است که باربری و بسته بندی اثاثیه منزل را به کارگر بسته بندی اثاثیه منزل بسپارید. مهارت کارگر بسته بندی لوازم منزل متفاوت از کارگر ساده است. کارگر حرفه ای با تخصص و تجربه کافی، وسایل را به بهترین و ایمن ترین شکل ممکن بسته بندی می کند. پس توصیه می کنیم که فرایند اسباب کشی را به حرفه ای های این حوزه محول کنید.

بهترین راه بسته بندی استاندارد اثاثیه منزل و شرکت چیست؟

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

بسته بندی لوازم منزل در تهران به شکلی کاملاً حرفه ای انجام می گیرد. به گونه ای که دیگری خبری از پارگی مبلمان، شکستگی ظروف و کمر دردهای ناشی از حمل لوازم سنگین مانند یخچال و گاوصندوق نخواهد شد. بدین ترتیب دیگر لازم نیست نگران ظروف دوست داشتنی خود باشید. مبلمان و لوازم چوبی شما نیز با سلفون های رولی از خطر پارگی و خط و خش در امان خواهند بود. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل نیز برحسب نرخ مصوب اتحادیه باربری محاسبه می شود. البته قیمت نهایی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

** حجم اثاثیه منزل

** وجود وسایلی نظیر یخچال فریزر ساید بای ساید و گاوصندوق

** وجود وسایل حساس مانند پیانو

** تعداد کارگر اسباب کشی موردنیاز

** ساعات موردنیاز برای اسباب کشی

** تعداد طبقات ساختمان

در فرایند بسته بندی وسایل منزل چه مواردی اهمیت دارند؟

بسته بندی وسایل منزل نیز مانند بسته بندی لوازم اداری، مهارت خاص خود را می طلبد. در این راستا، نیروی متخصص بسته بندی لوازم منزل به نکات زیر توجه می کند:

  • ظروف شکستنی آشپزخانه و تزئینی را داخل پلاستیک های حباب دار و کارتن های چند لایه قرار می دهد. سپس فضای خالی کارتن ها را با فوم پر می کند تا مانع شکسته شدن لوازم شود.
  • با استفاده از سلفون های رولی، مبلمان را از خطر پاره شدن در امان نگه می دارد.
  • پوشاک را بسته به نوع آنها داخل گونی های مخصوص یا کارتن های حاوی رگال بسته بندی می کند.
  • لوازم حجیم را با دقت و مهارت خاصی در راهروهای کم عرض جابه جا می کند؛ به گونه ای که نه وسیله و نه دیوارهای راهرو آسیب ببیند.

طبق آنچه گفته شد؛ بسته بندی لوازم شرکت و اثاثیه منزل، کاری تخصصی است که باید توسط افراد آموزش دیده و کاربلد انجام شود.

نکاتی که به شما در بسته بندی اثاثیه منزل و بسته بندی لوازم شرکت کمک می کند

به واسطه تحقیقات اخیر و مصاحبه با متخصصان در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل، بسته بندی لوازم شرکت و همچنین استفاده از تجارب تعدادی کارگر اسباب کشی تهران، بهترین و ضروری ترین نکات را در رابطه با بسته بندی وسایل منزل در اختیار شما می گذاریم:

  1. قبل از بسته بندی وسایل منزل و نیز بسته بندی لوازم شرکت از شر وسایل اضافی خلاص شوید؛ وسایل بلااستفاده و غیرضروری را از خانه و محل کار خود حذف کنید، وسایل کمتری را باید بسته بندی کنید و آن ها را سازماندهی کنید.
  2. مرتب سازی بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی بر اساس دسته ها؛ برای جابجایی و بسته بندی ها باید آن ها را مرتب کنید، وسایل خود را بر اساس طبقه بندی و نه بر اساس اتاق مرتب کنید. فایده طبقه بندی و بسته بندی وسایل منزل صرفه جویی در وقت اسباب کشی است.
  3. اهدا کنید

اگر می خواهید وسایل منزل خود را خود را اهدا کنید، در این شرایط کارگر بسته بندی اثاثیه منزل می تواند به شما کمک کند.

  1. چیزهایی را برای فروش کنار بگذارید.

شما احتمالاً چند مورد وسیله دارید که دیگر به آنها نیاز ندارید، اما دوست دارید کمی پول از طریق آن ها به دست آورید. در این صورت، این موارد را برای فروش کنار بگذارید.

  1. روز مناسب را برای جابجایی بسته بندی لوازم شرک و خانه خود انتخاب کنید.

شرکت های جابجایی آخر هفته ها شلوغ ترین روز های کاری را دارند، بنابراین اگر روز مناسب را انتخاب کنید و شرایط آب و هوایی را بررسی کنید اسباب کشی ایمن تری را خواهید داشت.

  1. ایجاد یک لیست برای انجام کارها تهیه کنید تا به همه کارها رسیدگی کنید و هیچ کدام را از قلم نیندازید.
  2. جعبه های بسته بندی اثاثیه منزل را تهیه کنید. فقط مطمئن شوید که جعبه هایی که تهیه می کنید فرسوده نباشند و فقط از آن ها برای نگهداری وسایل سبک مانند پارچه و حوله استفاده شده است.
  3. بررسی کنید که آیا جعبه های اصلی لوازم الکترونیکی خود دارید یا خیر. ممکن است فکر کنید تلویزیون صفحه تخت شما در یک جعبه مقوایی می تواند 30 دقیقه رانندگی در سطح شهر را تحمل کند، اما افسوس که این یک فناوری شکننده است. بهترین راه برای حمل و نقل الکترونیک شما در جعبه های اصلی است که هنگام خرید دریافت شده اند.
  4. وسایل تزئینی را قبل از همه بسته بندی کنید، این کاری است که به کمک کارگر اسباب کشی تهران به خوبی انجام می شود. تمام وسایل هنری و تزئینی خود را چندین هفته قبل از جا به جایی در بسته بندی خود قرار دهید. این قطعات می توانند از پیچیده ترین ها برای نگهداری باشند زیرا شکننده هستند.
  5. به روی جعبه ها برچسب بزنید. کلید یافتن آسان وسایل شما، برچسب زدن دقیق و واضح همه جعبه های بسته بندی شده شما است. هنگامی که جعبه ها را در یک وانت یا اتومبیل قرار می دهید، دیگر نمی توانید قسمت بالای آن را ببینید، بنابراین مطمئن شوید که کناره ها را نیز برچسب گذاری کرده اید. برای تسریع در فرایند تخلیه، جعبه ها را بر اساس طبقه بندی و بر اساس اتاق (به عنوان مثال، کتاب، کتابخانه و کتاب، اتاق خواب) برچسب گذاری کنید.
  6. در بسته بندی لوازم شرکت و نیز بسته بندی اثاثیه منزل از جعبه های کوچک برای وسایل سنگین استفاده کنید. این یک نکته ساده جابجایی و بسته بندی صحیح است. جعبه های کوچک خود را با وسایل سنگین تر پر کنید و از جعبه های بزرگ برای وسایل سبک مانند بالش های تزئینی، حوله ها و ملحفه ها استفاده کنید.
  7. برای بسته بندی لوازم شرکت و همچنین بسته بندی اثاثیه منزل در تهران از نوار بسته بندی استفاده کنید.
  8. در بسته بندی اثاثیه منزل از وسایل شکننده با استفاده از کاغذ بسته بندی یا پتو محافظت کنید.

مطمئن شوید که هر یک از وسایل شکننده خود را جداگانه بسته بندی می کنید، بنابراین اگر کاغذ بسته بندی ندارید، بسته بندی حباب یا پتو لحافی را انتخاب کنید.

  1. ظروف را به صورت عمودی در یک جعبه برای جابجایی قرار دهید و از آنها با کاغذ بسته بندی و بسته بندی محکم محافظت کنید.
  2. خرید مواد غذایی را یک هفته قبل از ترک متوقف کنید. برای اینکه مواد غذایی را دور نیندازید، خرید مواد غذایی را یکی دو هفته قبل از برنامه ریزی برای حرکت متوقف کنید. سعی کنید وعده های غذایی را در خانه تهیه کنید تا از تمام غذاهای باقی مانده استفاده کنید.
  3. از لوازم الکترونیکی خود عکس بگیرید. قبل از اینکه اتصالات آن ها را جدا کرده و در وسایل خود قرار دهید، در صورت تمایل، از پشت دستگاه های الکترونیکی خود چند عکس بگیرید.

با داشتن این تصاویر به راحتی می توانید تلویزیون یا مانیتور خود را به محض ورود به مکان جدید سیستم بدون هیچ زحمتی نصب کنید.

تذکر های مهم برای بسته بندی لوازم شرکت

  1. قبل از جابجایی هر مورد، مطمئن شوید که بعدی به کجا می رود.
  2. هنگام حمل عتیقه ها و وسایل مهم هرگز عجله نکنید.
  3. هرگز چیزی را بیش از یک بار، جابجا نکنید.
  4. همیشه مبلمان را بلند کنید.
  5. هرگز مبلمان را در طول زمین نکشید.
  6. هنگام استفاده از سبد خرید، هر مورد را در جای خود ثابت کنید.

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی توسط کارگرها، گامی مهم و موثر در حفظ ایمنی وسایل است. شرکت نیکا پک برای بسته بندی اثاثیه منزل از لوازم زیر استفاده می کند:

** کارتن های چند لایه در اندازه های مختلف

** پلاستیک های ضربه گیر یا حبابدار

** فوم

** گونی های بزرگ دوخته شده

** کارتن مخصوص پوشاک

در نهایت توصیه می شود به هنگام اسباب کشی از شرکت بسته بندی نیکا پک که سازمان دهنده حرفه ای دارای مجوز می باشد؛ کمک بگیرید. شرکت نیکا پک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه اثاث کشی و بسته بندی وسایل منزل، تمامی خدمات اسباب کشی را با توجه به نیاز شما ارائه می دهد. در ایران بیشتر شرکت هایی که خدمات اسباب کشی را ارائه می دهند شرکت های باربری هستند که بیشتر خدمات آنها در قالب تهیه وسیله حمل و نقل و تهیه کارگر برای حمل بار میباشد، اما شرکت نیکا پک جزو معدود شرکت های خدمات اسباب کشی میباشد که از شروع اولین مرحله اسباب کشی، که شامل جمع آوری و بسته بندی اسباب منزل است در کنار شما خواهد بود و این همراهی تا آخرین مرحله که شامل چیدمان اسباب در منزل جدیدتان میباشد ادامه خواهد داشت.

انجام یک پاکسازی مقدماتی به کمک کارگر اسباب کشی تهران، بیشترین تاثیر را در کارایی و سهولت بسته بندی اثاثیه منزل شما خواهد داشت.

#اسباب-کشی

#بسته-بندی

#باربری

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1635

به "بهترین راه بسته بندی استاندارد اثاثیه منزل و شرکت چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین راه بسته بندی استاندارد اثاثیه منزل و شرکت چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین راه بسته بندی استاندارد اثاثیه منزل و شرکت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید