بلیط هواپیما به شانگهای مقصد شگفتی ها

به گزارش گردشیا، به این شهر نیویورک شرق نیز می گویند، شاید برای آنکه شانگهای امروز با نمایی از آسمان خراش هایش تصویری مدرن را ارائه می نماید. البته شانگهای را تنها به نمادهای مدرنش نمی شناسند؛ این شهر بخشی از سنت و تاریخ چند هزار ساله چین را نیز در خود جا داده است؛ این ترکیب شگفت انگیز شانگهای را بدل به مقصد محبوب به ویژه برای مسافران پروازهای خارجی نموده است. اگر شما هم می خواهید این بندر کهن اما مدرن را ببینید باید برای تعطیلاتی دسته کم یک هفته ای برنامه ریزی کنید. جالب است بدانید معنی شانگهای در زبان چینی بر فراز دریا است.

بلیط هواپیما به شانگهای مقصد شگفتی ها

بهترین فصل برای تهیه بلیط هواپیما برای شانگهای

شانگهای در تابستان میزبان بیشترین توریست است، اما اگر می خواهید در زمانی خلوت تر و خنک تر سفر کنید، به شما توصیه می کنیم تا بلیط هواپیمای خود برای ماه های سپتامبرو اکتبر تهیه کنید.

با بلیط هواپیما به کجای شانگهای چین

دیدنی های شهر بسیار است، از مراکز خرید گرفته تا سالن های تاتر و موزه ها، برای همین است که به شما توصیه می کنیم دسته کم یک هفته زمان احتیاج دارید، اگر تصمیم خود را برای سفر به قلب اقتصادی چین گرفته اید، دیدن این مکان ها را از دست ندهید.

سوار بر سریع ترین قطار دنیا

اگر بلیط هواپیمای شما به فرودگاه پودونگ باشد، می توانید با قطار Maglev به مرکز شهر بروید؛ این سریع ترین قطار دنیا است و در آن می توانید روح مدرن شهر را لمس کنید. این قطار با سرعت 431 کیلومتر بر ساعت حرکت می نماید یعنی چند برابر سرعت ترن های هوایی در شهربازی ها؛ شما همچنین می توانید از موزه Maglev نیز دیدن کنید تا درباره تاریخچه و نحوه کار این قطارها اطلاعات جالبی به دست بیاورید.

بلیط هواپیما بر بلندای شانگهای

اگر دوست دارید نمایی زیبا از شهر ببینید به برج مرکز اقتصادی دنیای(World Financial Center) بروید؛ این برج از نظر بلندی رتبه پنجم را در دنیا به خود اختصاص داده است.

از طبقه صدم این ساختمان و در ارتفاع 474 متری، بهترین نما را از این شهر مدرن مشاهده خواهید کرد، اینجا فضایی خاص با دیوارهایی تمام شیشه برای دیدن شهر طراحی و ساخته شده است.

بلیط هواپیما به بازدید از دیزنی لند

دیزنی لند جایی است که هم بچه ها و هم بزرگسالان از گردش در آن می توانند لذت ببرند. وقتی قدم به دیزنی لند شانگهای می گذارید انگار به دنیای دیگر وارد شده اید، پار از شش بخش مختلف با امکانات و وسایل متنوع تشکیل شده که می تواند روزی به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورد.

بلیط هواپیما برای گشتی در دهکده آبی Zhujiajiao

گشت و گذار در این دهکده آبی و بازدید از کانال ها، پل ها و معماری چشم نواز آن بسیار فرح بخش خواهد بود. شما می توانید قایقی کرایه نموده تا شما را به در اطراف این دهکده و نیز کانال اصلی بگرداند، در خاتمه تعداد بسیاری عکس و خاطره خوش خواهید داشت.

بلیط هواپیما به بازدید از خیابان Nanjing

اگر اهل خرید هستید به این خیابان بروید؛ بسیاری از مسافران پروازهای خارجی آن را مانند Fifth Avenue معروف نیویورک می دانند؛ بسیاری از برندهای دنیا در اینجا شعبه دارند، شما از گشت و گذار در این خیابان، خرید کردن و دیدن معماری های چشم نواز لذت خواهید برد.

بلیط هواپیما به بازدید از میدان ری مین

در زبان چینی معنای این میدان، مردم می شود؛ ری مین از نمادهای شانگهای به شمار می رود؛ در نزدیکی میدان پارکی نیز با همین نام وجود دارد که قدم زدن در آن برایتان لذت بخش خواهد بود؛ در طول این گردش شما می توانید سری هم به موزه شانگهای بزنید و در آنجا از آثار تاریخی همچون سفال های چند هزار ساله، بامبو های حکاکای شده، آثار قلم زنی چینی و … دیدن کنید.

بلیط هواپیما به بازدید از کنار رود هوانگ پو

اسکله و بلوار باند از زیباترین گردشگاه های شانگهای است؛ این بلوار در ساحل غربی رودخانه قرار گرفته است؛ وقتی در اینجا قدم می زنید به اطرافتان نگاه کنید و از دیدن بناهای تاریخی و مدرن به سبک معماری چینی و اروپایی لذت ببرید.

موزه تاریخ باند، پارک هوانگ پو، اولین پارک عمومی چین، تندیس قهرمانان از دیگر دیدنی های این منطقه است، البته به شما توصیه می کنیم در شب هم سری به این خیابان که غرق نور و رنگ می شود، بزنید.

بلیط هواپیما به بازدید از باغ یویوآن

باغ های چینی با معماری خاص خود بسیار تماشایی هستند. یکی از آنها که در شانگهای می توانید ببینید، یویوآن است که قدمت آن به 400 سال می رسد. این باغ در دوران پادشاهی مینگ ساخته شد و رفته رفته توسعه یافت تا آنکه در سال 1961 درهایش به روی عموم مردم گشوده شد.

شما در اینجا می توانید از درخته های کهن سال، بامبو ، بوته های یاس، دریاچه ها و آلاچیق ها دیدن کنید، باغی افسانه ای و رنگارنگ که برای مدتی شما را به زمان و مکانی دیگر می برد. این باع به معبد شهر خدا نزدیک است و شما در یک روز می توانید از هردوی آنها دیدن کنید.

بلیط هواپیما به بازدید از معابد شانگهای

نمی توان بلیط هواپیما را به شانگهای گرفت و بدون ملاقات از معابد بازگشت؛ در این شهر معابد مختلفی وجود دارد که دیدن آنها را به شما توصیه می کنیم. یکی از زیباترین آنها چنگهوانگ به معنای شهر خدا است، قدمت این بنا به شش قرن پیش باز می شود و در طول تاریخ و امپراتوری های مختلف تغییراتی زیادی در آن اجرا شده است. دیدن این معبد شما را با ویژگی های معماری چینی آشنا می نماید، همچنین در اطراف آن مغازه های مختلفی وجود دارد که می تواند یادگاری هایی از آنها بخرید.

جید بودا یکی دیگر از معابد معروف شهر است، در این معبد دو مجسمه از بودا قرار گرفته است که از سنگاپور و برمه به اینجا منتقل شده است؛ این مجسمه ها با سنگ های قیمتی آراسته شده و همین هم آنها را چشم نواز نموده است؛دیگر تندیس ها، نقاشی ها، دست نوشته هایی از متون مذهبی و ظروف سفالی از دیگر دیدنی های این معبد است.

غذاهای چینی

آشپزی چینی این روزها هواداران بسیاری یافته است، پس چه بهتر که در یک شهر چینی بتوانیم به مانند یک محلی این غذاها را مزه کنیم؛ در کنار رستوران های بین المللی چندستاره و لوکس به شما پیشنهاد می کنیم، یک بار هم غذاهای خیابانی و غذافروشی های محلی را امتحان کنید. شب هنگام بازارهای غذا برپا می شود که شما می توانید انواع غذاهای چینی را مزه کنید، خیابان Chenghuangmiao، Wujiang Road Food Street و Qi Bao از جمله معروف ترین بازارهای غذا را دارند.

شانگهای شهری زیبا و به یادماندنی است، ترکیبی از سنت و مدرنتیه که می تواند برای هر سلیقه ای جذاب باشد؛ شما اینجا می توانید استراحت کنید، به مکان های هیجان انگیز بروید، خرید کنید و از ساختمان های تاریخی بازدید کنید؛ هنوز روزهای زیادی از تابستان باقی مانده، بلیط هواپیمایتان را به مقصد شانگهای تهیه نموده و تعطیلاتی خاطره انگیز را برای خود ترتیب دهید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به شانگهای چین به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به چین ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1073

به "بلیط هواپیما به شانگهای مقصد شگفتی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به شانگهای مقصد شگفتی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید