برگزاری تور گوا از 5 ژانویه

به گزارش گردشیا، زمان سفر به یک مقصد ساحلی و رویایی در همین نزدیکی است، خبرنگاران از تاریخ 5 ژانویه- 16 دی ماه آغاز به برگزاری تور گوا می نماید، این تور هر پنجشنبه با پرواز هفتگی ماهان انجام می گردد. گوا از آن مقاصد رویایی و پرطرفدار برای بسیاری از ما ایرانی هاست که با داشتن جاذبه های فرهنگی و طبیعی فوق العاده زیبا توانسته محبوبیت خاصی در ذهن گردشگران پیدا کند، البته دیدنی های گوا تنها به سواحل زیبا و طبیعتش محدود نمی گردد، چرا که می توانید معماری بناهای تاریخی و سنتی پرتغالی ها را در جای جای ایالت گوا ببینید.

برگزاری تور گوا از 5 ژانویه

با خنک شدن هوا اگر به دنبال یک مقصد ساحلی و خوش آب و هوا هستید که علاوه بر دیدنی های طبیعی، فرهنگ و تاریخ غنی هم داشته باشد، ما گوا، نگین خوش آب و رنگ هند را پیشنهاد می کنیم؛ از آن مقاصدی که با سفر به آن برای مدت ها تصاویر دلنشینی در ذهنتان نقش می بندد.

در تور گوا که توسط خبرنگاران اجرا می گردد شما با تورلیدرهای مجرب فارسی زبان همسفر می شوید، کسانی که با اطلاعات کافی و تسلط بسیار می توانند سفر لذت بخشی را برایتان رقم بزنند.

مفتخریم اعلام کنیم در این راستا بیشترین سهم مسافر در بین شرکت های مسافرتی را داشته ایم و رضایت بالای همسفران ما در سفرهای گذشته خبر از کیفیت بالای برگزاری تورهای گوا را می دهد.

منتظر اطلاعات تکمیلی در این زمینه باشید…

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 677

به "برگزاری تور گوا از 5 ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور گوا از 5 ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید