بازگشت شاخص به مدار صعودی، غلبه تقاضا بر عرضه

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: شاخص کل بورس تهران که تا محدوده 1 میلیون و 620 هزار واحد تنزل نموده بود، مجددا به مدار صعودی بازگشت.

بازگشت شاخص به مدار صعودی، غلبه تقاضا بر عرضه

به گزارش خبرنگاران به نقل از دنیای بورس، در این لحظه از معاملات شاخص کل بورس اوراق بهادار با بهبود در فرایند معاملات و افزایش 11 هزار واحدی به قله 1 میلیون و 632 هزار واحدی رسید.

شاخص کل هم وزن اما علیرغم بهبود در فرایند همچنان افت 1.1 هزار واحدی دارد. در این لحظه عدد شاخص کل هم وزن 463،380 واحد است.

در گروه فلزات اساسی، فولاد که با افزایش عرضه روبرو بود، مجددا به سقف قیمتی خود رسید و صف خرید بیش از 159 میلیون سهمی را داراست. فملی نیز که در ابتدا در محدوده منفی نوسان داشت، صف خرید است. سایر نمادهای گروه نیز با افزایش تقاضا همراه هستند.

در گروه بانکی وبملت که تا کف قیمتی پیش رفته بود، با افزایش تقاضا در محدود مثبت 3 واقع شده است. وتجارت و وبصادر صف خرید هستند. افزایش تقاضا در سایر نمادهای گروه دیده می گردد.

در گروه فرآورده های نفتی، شپنا صف خرید بیش از 291 میلیون سهمی را داراست. البته سهم مجددا به دلیل تغییرات بیش از 20 درصد قیمتی متوقف شد. بیشتر نمادهای گروه در سقف قیمتی معامله می شوند.

در خودرویی ها نیز، خودرو و خساپا امروز نیز خارج از ساعت معمول معاملات، معامله خواهند شد. خگستر در سقف قیمتی معامله می گردد. افزایش تقاضا در کلیات بازار مشهود است.

ارزش معاملات خرد بورس بیش از 7.4 هزار میلیارد تومان است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1225

به "بازگشت شاخص به مدار صعودی، غلبه تقاضا بر عرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شاخص به مدار صعودی، غلبه تقاضا بر عرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید