اینفوگرافیک آموزشی ، چه کار کنیم به کرونا مبتلا نشویم ، اگر به کرونا مبتلا شدیم چه کنیم

به گزارش گردشیا، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پس از انتشار خبرهایی در مورد شناسایی 6 فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در کشورمان، برای پیشگیری از ابتلای هم وطنانمان به این ویروس و نیز برطرف نگرانی های آنها اقدام به تهیه و انتشار یک اینفوگرافیک آموزشی نموده است.

اینفوگرافیک آموزشی ، چه کار کنیم به کرونا مبتلا نشویم ، اگر به کرونا مبتلا شدیم چه کنیم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر کشورمان، چند روزی است همه جا صحبت از ویروس کروناست؛ ویروسی که از ووهان چین آغاز شد و تا به امروز جان 259 نفر را گرفته و حدود 12 هزار نفر هم در نقاط مختلف دنیا به آن مبتلا شده اند. تا چند روز پیش گفته می شد این ویروس تا به امروز به ایران راه نیافته است اما در اخبار اعلام شد که 4 توریست خارجی در تبریز و یزد به علاوه 2 نفر دیگر در تهران و قم مشکوک به ابتلا به کرونا در ایران شناسایی شده اند و همین زنگ خطر را به صدا درآورد و باعث نگرانی بسیاری از هم وطنانمان شد.

اما چه کار کنیم که به ویروس کرونا مبتلا نشویم؟ در صورت ابتلای خود یا سایر اعضای خانواده، باید چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ در 4 اینفوگرافیک که در ادامه می آید، جواب این سوال ها را پیدا می کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 788

به "اینفوگرافیک آموزشی ، چه کار کنیم به کرونا مبتلا نشویم ، اگر به کرونا مبتلا شدیم چه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک آموزشی ، چه کار کنیم به کرونا مبتلا نشویم ، اگر به کرونا مبتلا شدیم چه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید