اولین تصویر از طراحی ظاهری گوشی هواوی P50 پرو منتشر شد

به گزارش گردشیا، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری با نام کاربری OnLeaks@ در توییتر که عموما در زمینه انتشار تصاویر و رندر گوشی ها فعالیت می نماید، روز گذشته تصویری از پرچم دار بعدی چینی یعنی هواوی P50 پرو را منتشر کرد که به لطف آن می توانیم از طراحی ظاهری این محصول مطلع شویم.

اولین تصویر از طراحی ظاهری گوشی هواوی P50 پرو منتشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هواوی در ماه مارس هر سال از پرچم دارهای سری P خود رونمایی می نماید. یعنی در واقع سومین ماه از فصل اول هر سال نوی میلادی، باید شاهد معرفی این پرچم دارها باشیم (حدودا فروردین ماه). از آن جایی که تا آن موقع حدود سه ماه زمان باقی مانده، طبیعی است که انتشار خبرها و شایعه ها پیرامون محصولات این سری شدت بیشتری پیدا نمایند.

به همین دلیل روز گذشته افشاگری معروف با نام کاربری OnLeaks@ که در توییتر فعالیت می نماید، تصویری از پرچم دار بعدی شرکت چینی یعنی هواوی P50 را با کاربران به اشتراک گذاشت تا بدین ترتیب با طراحی ظاهری یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سال 2021 آشنا شویم.

با توجه به این تصویر، برخلاف گوشی هواوی P40 پرو، این محصول در مرکز نمایشگر خود یک دوربین سلفی را میزبانی می نماید که از تعیینات آن بی خبریم. در سری قبل، هواوی دو دوربین را در سمت چپ نمایشگر تعبیه نموده بود اما به نظر می رسد غول چینی تصمیم گرفت شکل آن را در نسل بعد کمی ساده تر در نظر بگیرد. اینکه نمایشگر این گوشی قرار است از چه نوعی باشد و چه کیفیتی دارد تعیین نیست اما جدیدترین خبرها پیرامون این محصول از اندازه 6.6 اینچی نمایشگر آن خبر می دهند.

همچنین به نظر می رسد هواوی در این محصول به جای استفاده از اسپیکرهایی با مکانیزم مغناطیسی، ترجیح داده از مدل استاندارد استفاده کند که از میزان تغییرات در کیفیت آن ها جزئیات منتشر نشده. جز این دو تغییر، به نظر نمی رسد طراحی ظاهری این گوشی به نسبت مدل کنونی تغییر زیادی داشته باشد. حتی میزان حواشی و انحنای نمایشگر هم تفاوت چندانی با P40 پرو ندارد.

متأسفانه آنچه که امروز در رابطه با هواوی P50 پرو منتشر شده تنها طراحی ظاهری آن را به تصویر می کشد و به همین خاطر نمی دانیم پرچم دار بعدی هواوی از لحاظ تعیینات فنی در چه شرایطی نهاده شده است. البته تقریبا مطمئن هستیم در این گوشی از پردازنده 5 نانومتری و جدید شرکت یعنی کرین 9000 استفاده خواهد شد که در پرچم داران سری میت 40 نیز مورد استفاده نهاده شد و هواوی امید زیادی هم به توانایی بالای آن دارد.

البته شاید در رابطه با تعیینات فنی این محصول خبر زیادی منتشر نشده باشد اما به نظر نمی رسد تفاوت زیادی را بین این گوشی و میت 40 پرو ببینیم. جز اینکه طبق سیاست هر سال شرکت، به احتمال بسیار زیاد طراحی پنل پشتی آن ها، به خصوص ماژول دوربین با هم متفاوت است. با این حال چون پرچم دار سری P اندکی جدیدتر است، انتظار داریم در یک سری بخش ها بهتر ظاهر گردد که خب فعلا در این رابطه چیزی گفته نشده.

همان طور که اشاره شد، هواوی معمولا در نیمه اول هر سال و به طور دقیق تر در ماه مارس از گوشی های سری P خود رونمایی می نماید. اینکه سال جاری برنامه این شرکت تغییری خواهد داشت یا خیر آگاه نیستیم اما اگر هیچ اتفاق خاصی رخ ندهد، پرچم داران سری P50 در ماه مارس (فروردین) رونمایی خواهند شد. گفتنی است اگر شرایط به همین منوال باقی بماند، این محصولات هم بدون پشتیبانی از نرم افزارها و خدمات گوگل و با سیستم عامل هارمونی راهی بازار می شوند.

  • گوشی های سری هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی از راه می رسند

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1481

به "اولین تصویر از طراحی ظاهری گوشی هواوی P50 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر از طراحی ظاهری گوشی هواوی P50 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید