افتتاح مرکز رشد در نظرآباد

به گزارش گردشیا، نخستین مرکز رشد واحد های فن آور در نظرآباد افتتاح شد.

افتتاح مرکز رشد در نظرآباد

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان نظرآباد گفت : هدف از تأسیس مرکز رشد ، حمایت و تشویق افراد صاحب ایده به سمت ایجاد شرکت های کوچک و میانه، ایجاد زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی است.

دکتر صارمی می گوید: این مراکز با هدف بسترسازی جهت ایجاد فرصت های شغلی مناسب، جذب صاحبان ایده و افراد خلاق در منطقه به ویژه در زمینه فراوری قطعات خودرو،که شهرستان نظرآباد زمینه خوبی در فراوری این محصولات را دارد.

او اضافه نمود : برای حمایت از کسب و کارهای کوچک علاوه بر پرداخت تسهیلات و در اختیار قرار دادن تجهیزات و فضای مناسب ،صاحبان ایده می توانند از ظرفیت اساتید و هیات علمی دانشگاه نیز استفاده نمایند.

فرماندار نظرآباد هم در حاشیه افتتاح این مرکز رشد با اشاره به استقرار واحد های فراوری قطعات خودرو در این شهرستان گفت : کوشش خواهیم کرد تا با پیوند علم و صنعت از ایده های جوانان و دانشجویان در کنار علم اساتید و تجربه و ظرفیت صنعتگران نظرآباد را به قطب محصولات دانش بنیان تبدیل کنیم.

بغدادی اضافه نمود: در حال حاضر در این مرکز هفت هسته فن آور فعالیت خود رو آغاز نموده اند و در پی ایجاد فضا و امکانات مناسب برای حضور بیشتر صاحبان ایده و خلاق هستیم.

خبرنگاران البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2291

به "افتتاح مرکز رشد در نظرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز رشد در نظرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید