ادامه جنگ رسانه&zwnjای عربی علیه قطر در بحبوحه حل بحران خلیج فارس

به گزارش گردشیا، درحالی که بعضی سران عرب درباره حل بحران خلیج فارس و آشتی عربی صحبت می‌کنند، امارات به تبلیغات رسانه‌ای ضد قطر ادامه می‌دهد.

ادامه جنگ رسانه&zwnjای عربی علیه قطر در بحبوحه حل بحران خلیج فارس

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران در بحبوحه صحبت از حل بحران خلیج فارس و آشتی عربی جنگ رسانه‌ای امارات علیه قطر همچنان ادامه دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید))

به همین دلیل شب گذشته شبکه اسکای‌نیوز امارات متحده عربی برای دومین بار در خلال هفته گذشته اقدام به انجام تبلیغاتی ضد قطر کرد.

این شبکه اماراتی اظهار داشت که فیلم مستندی درباره اتهامات علیه قطر مبنی بر ارتکاب تخلفاتی ضد بحرین منتشر می نماید.

در این فیلم مستند درباره ماهیگیران بحرینی صحبت شده که بارها به دلیل ورود به آب های قطر دستگیر شدند.

پیش از این نیز شنبه گذشته شبکه اسکای‌نیوز عربی بلافاصله پس از صحبت درباره آشتی میان کشورهای خلیج فارس و تاکید عربستان و کویت و قطر بر پیشرفت و دستیابی به توافقی به منظور سرانجام دادن به بحران خلیج فارس و آشتی میان کشورهای محاصره کننده قطر با این کشور، برنامه ای علیه دوحه پخش کرد.

اما روش برنامه های شبکه اسکای نیوز عربی در کوشش های واضح برای دامن زدن به اختلافات با قطر بود؛ به ویژه اینکه برنامه اخیر آن تحت عنوان قطر چه زمانی ماسک فریب خود را برمی دارد پخش شد. مجری این شبکه در کوشش بود تا نشان دهد قطر با اقداماتی سری و در پشت صحنه در حال فریب افکار عمومی است.

درحالی که سران عربستان و کویت و قطر سیگنال‌های مثبتی درباره آشتی عربی و حل بحران خلیج فارس ارسال می‌کنند، بسیاری از ناظران معتقدند که حل اختلافات ریشه دار و به ویژه خصومت شخصی میان سران کشورهای محاصره‌کننده خلیج فارس با امیر قطر در کوتاه مدت ممکن نیست و نمی‌توان به نتیجه کوشش‌ها برای تحقق آشتی عربی امیدوار بود.

به همین دلیل یک مسئول قطری اظهار داشت که حل بحران خلیج فارس 2 یا 3 نسل طول می‌کشد. ضمن اینکه شروط عربستان، مصر، بحرین و امارات برای سرانجام دادن به محاصره قطر همچنان پابرجاست؛ شروطی که دوحه پیشتر نپذیرفته بود و اکنون نیز همه شواهد حاکی از ان است که قطر حاضر به پذیرش هیچ یک از این شروط 13 گانه نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1438

به "ادامه جنگ رسانه&zwnjای عربی علیه قطر در بحبوحه حل بحران خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنگ رسانه&zwnjای عربی علیه قطر در بحبوحه حل بحران خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید