رقم پیشنهاد الاهلی امارات به احمد نوراللهی

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: داستان ماندن یا نماندن احمد نوراللهی در پرسپولیس تبدیل به ماجرای نگران کننده ای برای طرفداران پرسپولیس شده است. او که با پیشنهادات اقتصادی خوبی از کشور های حوزه حلیج فارس روبرو شده به مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داده که در صورت بالا رفتن دستمزدش حاضر است در این باشگاه بماند در غیر این صورت نباید برای فصل آینده به حضورش در پرسپولیس امیدوار بمانند.

رقم پیشنهاد الاهلی امارات به احمد نوراللهی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، با این حال در این جهت چند اتفاق عجیب و غریب اتفاق افتاده است؛ اول اینکه احمد نوراللهی از قطر پیشنهاد داشت. آن موقع نام شد پیشنهاد نوراللهی یک میلیون و 100 هزاردلار است. نوراللهی هم چنین رقمی را تایید کرد، ولی گفت حاضر است به خاطر طرفداران در پرسپولیس بماند به شرط آنکه مسئولان باشگاه هوایش را داشته باشند.

اگرچه درباره رقم پیشنهادی نوراللهی به مسئولان باشگاه پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است، ولی بسیاری منابع از این گفته اند که نوراللهی درخواست 15 میلیاردتومانی برای یک فصل داشته است که با مخالفت مسئولان باشگاه روبرو شده و از احمد خواسته اند این رقم را پایین تر بیاورد.

در همین گیرودار باشگاه پرسپولیس به وسیله رسانه های نزدیکش خبر توافق احمد نوراللهی را رسانه ای کرد و از این گفت که دو طرف با رقم جدیدتری به توافق رسیده اند. طولی نکشید که خبر رسید توافق نوراللهی با پرسپولیس صحت ندارد و باشگاه با خواسته او موافقت ننموده است. همزمان با انتشار این تکذبیه، اما خبر جدیدتری رسید که حاکی از مشتری تازه احمد نوراللهی بود: الاهلی امارات.

اگرچه ورود بازیکنان ایرانی به لیگ امارات به علت نام این لیگ ممنوع است، ولی به گزارش خبرنگاران، از این فصل نام لیگ امارات تغییر نموده و آن ها با توجه به همین مورد سراغ گزینه های ایرانی آمده و کاپیتان سوم پرسپولیس را زیر نظر گرفته اند. با این حال در این بین اتفاق مهمتری افتاده و رقم پیشنهادی به احمد نوراللهی به طرز چشمگیری افزایش یافته است؛ اگر پیش از این صحبت از پیشنهاد 1.1 میلیون دلاری برای نوراللهی بود حالا خبر رسیده که این تیم اماراتی 1.5 تا 1.8 میلیون دلار حاضر است به نوراللهی بپردازد!

انتشار این خبر در ایران با واکنش هایی روبرو شده است؛ عده ای آن را حقیقی توصیف نموده و از این گفته اند که او باید به فکر تامین زندگی اش باشد و طبیعی است که به فکر جدایی از پرسپولیس باشد. عده ای دیگر، اما از آن به نام بازارگرمی یاد نموده و می گویند حربه ای است برای فشار بیشتر به باشگاه پرسپولیس برای پذیرش خواسته های نوراللهی.

با این حال هرکدام ازاین دو مورد که باشد زیاد در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی کند، چون به گزارش خبرنگاران، علاوه بر آنکه پیشنهاد اماراتی نوراللهی صحت دارد او این روز ها در دبی به سر می برد و شایعه شده مشغول مذاکره با تیم جدیدش است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1885

به "رقم پیشنهاد الاهلی امارات به احمد نوراللهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم پیشنهاد الاهلی امارات به احمد نوراللهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید