شروع ثبت نام برای مشارکت در فراوری 6 محصول ایران خودرو

به گزارش گردشیا، گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش مشارکت در فراوری شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا انتها روز شنبه 29 آبان ماه) برگزار می نماید. موعد تحویل این خودروها بهمن و اسفند سال آینده پیش بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

شروع ثبت نام برای مشارکت در فراوری 6 محصول ایران خودرو

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در حالیکه مرحله قبلی فروش محصولات ایران خودرو در قالب مشارکت در فراوری با موعد تحویل خودروها در آذر و دی ماه سال 1401، بطور دقیق سه هفته پیش (ششم آبان ماه) برگزار گردید، اکنون این گروه خودروسازی به اجرای مرحله دوم این طرح در آبان ماه 1400 پرداخته است.

ایران خودرو از متقاضیان برای مشارکت در فراوری شش محصول دناپلاس توربوشارژ و بعلاوه دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته، تارا دستی، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس دعوت نموده است تا برای ثبت نام در این مرحله از فروش محصولات خود در قالب مشارکت در فراوری ثبت نام نمایند.

طبق برنامه ریزی اجرا شده برای فراوری، بخشی از محصول دناپلاس توربوشارژ مجهز به گیربکس شش سرعته فراوری و عرضه خواهد شد.

این طرح از امروز (پنجشنبه 27 آبان ماه) به مدت سه روز (تا سرانجام روز شنبه 29 آبان ماه) اجرا می گردد. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

انتخاب شدگان درطرح های پیشین که پیروز به واریز وجه نشده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام نمایند.

قرعه کشی این طرح برای مشخص منتخبان نهایی یک روز پس سرانجام مهلت ثبت نام (یکشنبه 30 آبان ماه) در حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهند شد. پس از آن، منتخبان این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند که پیش پرداخت علی الحساب مبلغ خودرو را به وسیله سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز نمایند تا ثبت نام آن ها نهایی گردد. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

گفتنی است که پیش از برگزاری فرآیند قرعه کشی، متقاضی هیچگونه واریز وجهی نخواهد داشت.

موعد تحویل خودروها بهمن و اسفند سال 1401 پیش بینی شده و سود مشارکت درنظر گرفته شده نیز بر اساس موعد تحویل از شش و 6.5 درصد متفاوت خواهد بود و سود انصراف نیز سه و 3.5 درصد در نظر گرفته شده است. این درحالیست که در مرحله قبلی این طرح که موعد تحویل خودروها آذر و دی ماه سال 1401 است، سود مشارکت درنظر گرفته شده براساس موعد تحویل، شش و هفت درصد و سود انصراف نیز سه و چهار درصد در نظر گرفته شده بود.

سود مشارکت و انصراف در طرح مشارکت در فراوری این شش محصول به توضیح زیر است:

همانند روال همه طرح های فروش اعم از پیش فروش یکساله و فروش فوق العاده، محدودیت هایی همانند اختصاص هر دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن حداقل 18 سال سن، ارائه گواهی نامه رانندگی، فاصله دست کم 48 ماهه از آخرین ثبت نام یا تحویل خودرو از ایران خودرو یا سایپا، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث، مطابقت شماره تلفن همراه و شماره حساب معرفی شده با نام فرد متقاضی، عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو، در نظر گرفته شده است.

علاوه براین، افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت پنج ماه از تحویل خودرو، نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

بعلاوه گفتنی است که سند خودروهای واگذار شده به وسیله این بخشنامه در رهن شرکت نخواهد بود و مبالغ پیش پرداخت کمتر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2215

به "شروع ثبت نام برای مشارکت در فراوری 6 محصول ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام برای مشارکت در فراوری 6 محصول ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید