کلنگ زنی طرح های توسعه ای مجتمع مس سونگون در مهر ماه

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران، رضا علیزاده شامگاه دیروز دوشنبه در جشن قهرمانی تیم مس سونگون ورزقان در آسیا گفت: استقرار دائمی باشگاه مس سونگون در ورزقان خواست مردم است، باید نحوه اداره این باشگاه به خواست مردم و با نظر آنها باشد.

کلنگ زنی طرح های توسعه ای مجتمع مس سونگون در مهر ماه

وی سپس با تاکید بر اینکه انتظار داریم باشگاه مس ورزقان از هیئت های ورزشی ورزقان هم حمایت کند، ابراز داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های بالای ورزشی در شهرستان ورزقان وجود دار که باید از آنها استفاده کنیم.

علیزاده با بیان اینکه متاسفانه هیئت های ورزشی ورزقان از لحاظ امکاناتی و منابع مالی وضعیت خوبی ندارند، گفت: در این راستا می طلبد تا هیئت های ورزشی مورد حمایت باشگاه مس ورزقان قرار گیرند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس اضافه نمود: بازیکنان مس با درخشش در مسابقات آسیایی باعث خوشحالی و افتخار مردم آذربایجان شرقی و سراسر ایران شدند. هنوز ورزقان به صندلیی که شایسته آن است نرسیده و با این قهرمانی که مس ورزقان به دست آورد باعث ارتقای صندلی ورزقان شد.

علیزاده از کلنگ زنی طرح های توسعه ای مجتمع مس سونگون در مهر ماه اطلاع داد و گفت: چینی ها سرمایه گذاری خوبی در این پروژه ها داشته اند. در راستای سرمایه گذاری چینی ها در پروژه های مس بیش از 100 میلیون یورو ال سی از چین گشایش یافته است.

وی همچنین در انتها گفت: پروژه های اسید سولفوریک، ذوب و پالایش مس در مهرماه کلنگ زنی می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 17

به "کلنگ زنی طرح های توسعه ای مجتمع مس سونگون در مهر ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی طرح های توسعه ای مجتمع مس سونگون در مهر ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید