ژاوی: اگر آرائوخو به اسپانیول بی احترامی نموده من عذر می خواهم، ناعادلانه بود اگر بازی را می باختیم

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دربی کاتالونیا بابت جنجالی که بازیکنش در این مسابقه به راه انداخت عذرخواهی کرد.

ژاوی: اگر آرائوخو به اسپانیول بی احترامی نموده من عذر می خواهم، ناعادلانه بود اگر بازی را می باختیم

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس پس از تساوی 2-2 شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا برابر اسپانیول در دربی کاتالونیا که در آن بارسایی ها تا دقیقه ششم وقت های تلف شده نیمه دوم نتیجه را به حریف شان واگذار نموده بودند، به خبرنگاران گفت: یک امتیازی که این بازی گرفتیم بسیار مهم و مثبت است. ما در این چند هفته اخیر فرایند خوبی را در پیش گرفته ایم و در دو بازی اخیرمان نمایش قابل قبولی داشته ایم. اسپانیول در حملاتش حرف زیادی برای گفتن نداشت اما نسبت به ما از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد. ما تاوان از دست دادن موقعیت های مان را دادیم و حتی ممکن بود بازی را ببازیم که البته در آن صورت نتیجه ای ناعادلانه رقم می خورد. حالا با این تساوی به مبارزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ادامه می دهیم؛ در واقع باید ادامه دهیم. اسپانیول در فاز تدافعی بسیار جنگنده ظاهر شد و همین مسئله بازی را برای ما سنگین کرد. ما فزونی مان را بعد از زدن گل اول از دست دادیم اما می توانستیم برنده میدان را ترک کنم. این بازی از آن مسابقاتی بود که می شد پیروز شد.

ژاوی اضافه نمود: باید ایرادهای کارمان را رفع کنیم. خیلی راحت گل می خوریم که این یک ضعف است. در حمله اما خوب هستیم هرچند که معتقدم هنوز هم باید بهتر از این باشیم و پیشرفت کنیم. یکی از مهمترین اشتباهات ما در این بازی زیادی لو دادن توپ بود. فوتبال بازی اشتباهات است اما تیمی می برد که کمتر اشتباه کند. پیش از این تیم ما برای گل زدن مشکل داشت. الان گل می زنیم اما گل هم می خوریم. اشتباهات مان را به حداقل برسانیم، کمتر هم امتیاز از دست می دهیم.

ژاوی در خاتمه درباره جنجالی که بازیکن تیمش آرائوخو با تحقیر اسپانیولی ها به پا کرد پاسخ داد. پس از درگیری جرارد پیکه با هافبک اسپانیول نیکو ریبائودو که منجر به اخراج دو بازیکن شد، آرائوخو که به علت مصدومیت زمین بازی را ترک نموده از روی نیمکت به سمت بازیکن اخراجی حریف رفت و با انگشتانش عدد 2 را به او نشان داد و گفت:دسته دو. سقوط کنید به دسته دوم. اشاره آرائوخو به سقوط دو فصل پیش تیم فوتبال اسپانیول به دسته دوم بود که البته توانست به لالیگا برگردد.

سرمربی آبی و اناری ها درباره این ماجرا هم گفت: من این صحنه را ندیدم اما معتقدم که ما باید برای رقبای خود احترام قائل باشیم، همینطور برای داوران و طرفداران تیم حریف. همواره باید احترام طرف مقابل را حفظ کرد اما خوب گاهی اوقات تنش بازی آنقدر بالا می رود که ما این موضوع را فراموش می کنیم. در هر حال من بابت اتفاقی که اتفاق افتاده عذرخواهی می کنم.

انتای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2195

به "ژاوی: اگر آرائوخو به اسپانیول بی احترامی نموده من عذر می خواهم، ناعادلانه بود اگر بازی را می باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: اگر آرائوخو به اسپانیول بی احترامی نموده من عذر می خواهم، ناعادلانه بود اگر بازی را می باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید