خداحافظی تلخ ستاره سابق آبی ها

به گزارش گردشیا، ستاره سابق منچسترسیتی به علت آسیب دیدگی رباط صلیبی از فوتبال خداحافظی خواهد نمود.

خداحافظی تلخ ستاره سابق آبی ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، داوید سیلوا در حال آماده شدن برای فصل چهارمش با رئال سوسیداد بود که در تمرین ها دچار آسیب شدیدی شد. ستاره اسپانیایی بعد از ترک منچسترسیتی در سال 2020 به رئال سوسیداد اسپانیا پیوست و در این تیم بازی می کرد.

پزشکان اسپانیایی می گویند بهبودی کامل از چنین مصدومیت سختی در این سن و سال بعید است و سیلوا می خواهد برای همواره فوتبال را ترک کند و بازنشسته گردد. به این ترتیب داوید سیلوا، هافبک 37ساله، که ملقب به El Mago، یعنی جادوگر است، تصمیمش را گرفته و می خواهد بازنشسته گردد.

این هافبک اسپانیایی که چهار بار با سیتی قهرمان لیگ برتر شده بود، سال 2010 از والنسیا راهی لیگ برتر انگلیس شد و در همان فصل اول در سال 2010 قهرمانی در جام حذفی انگلیس را به دست آورد که باعث شد سیتی برای اولین بار پس از 35 سال به قهرمانی برسد. او در استادیوم اتحاد به یک اسطوره تبدیل شد؛ استادیومی که مجسمه سیلوا در ورودی اش جای گرفته است.

سیلوا در تیم ملی اسپانیا نیز دوره درخشانی داشت و یورو 2008، جام جهانی 2010 و یورو 2012 را برد. داوید سیلوا 126 بازی ملی برای ماتادورها انجام داد و هفتمین بازیکن باسابقه در تاریخ تیم ملی فوتبال اسپانیا محسوب می گردد.

داوید سیلوا با رئال سوسیداد قهرمان کوپا دل ری نیز شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2397

به "خداحافظی تلخ ستاره سابق آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی تلخ ستاره سابق آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید